Da Dude
Nozomi Elite
(noob vraag pas op............)
Mijn hyperspin wil ik gaan testen in me PC.
Maar wat is de simpelste manier om me PC in een NAC te krijgen zonder dat ik me hele panneel moet strippen. En alle knoppen van andere kabels te voorzien.
JAMMAsd - PC to JAMMA converter of een Jpac. (of iets heel anders).
Ik heb nu me P4 met een leuke hyperspin setup.
Me PC is nu een P4 2,8 Ghz, met 2 Gb Geheugen. windows XP gestript.
Direct X moet ik installeren, en verder??? als ik 1 van die jammasd of jpaq gebruik.
Hoe doen jullie dit?
Mijn hyperspin wil ik gaan testen in me PC.
Maar wat is de simpelste manier om me PC in een NAC te krijgen zonder dat ik me hele panneel moet strippen. En alle knoppen van andere kabels te voorzien.
JAMMAsd - PC to JAMMA converter of een Jpac. (of iets heel anders).
Ik heb nu me P4 met een leuke hyperspin setup.
Me PC is nu een P4 2,8 Ghz, met 2 Gb Geheugen. windows XP gestript.
Direct X moet ik installeren, en verder??? als ik 1 van die jammasd of jpaq gebruik.
Hoe doen jullie dit?