OneEye
Arcade Local
Hallo allemaal,
ik ben bezig met het bouwen van een mame pc. Heb al erg veel info gegoogled en ben nu bezig met het inrichten van hyperspin.
Heb de machine nu nog aan een vga monitor hangen, maar als ie af is gaat ie natuurlijk in mn NAC. Ik ben van plan soft15Khz gebruiken ipv een acradevga kaart.
Nu zit ik nog met een ding wat me niet helemaal duidelijk is ; hoe kan ik het beste de videokaart aansluiten op mijn tri-synch monitor ?
- mbv een jpac ? ik heb ergens gelezen dat de jpac je monitor beschermt tegen bepaalde resoluties ?
- 'gewoon' met een vgakabel ?
Indien ik een vgakabel gebruik, kan ik dan schade toebrengen aan de monitor, door perongeluk een te hoge resolutie te gebruiken ?
alvast bedankt voor alle input.
ik ben bezig met het bouwen van een mame pc. Heb al erg veel info gegoogled en ben nu bezig met het inrichten van hyperspin.
Heb de machine nu nog aan een vga monitor hangen, maar als ie af is gaat ie natuurlijk in mn NAC. Ik ben van plan soft15Khz gebruiken ipv een acradevga kaart.
Nu zit ik nog met een ding wat me niet helemaal duidelijk is ; hoe kan ik het beste de videokaart aansluiten op mijn tri-synch monitor ?
- mbv een jpac ? ik heb ergens gelezen dat de jpac je monitor beschermt tegen bepaalde resoluties ?
- 'gewoon' met een vgakabel ?
Indien ik een vgakabel gebruik, kan ik dan schade toebrengen aan de monitor, door perongeluk een te hoge resolutie te gebruiken ?
alvast bedankt voor alle input.