Heb er gisteren naar gekeken, best wel grappig alleen die groep Nederlanders......echt een aanpassingsvermogen van 0,0 zeg! Die meiden die zeiken echt veel, geef je dan niet op voor zo'n programma, je weet van te voren dat je misschien dingen moet doen wat totaal anders is dan je gewend bent. Vond dat trouwens wel grappig, die meid met dat maid-costume mét daaronder haar broek whahaha.
Wat ik ook wel apart vond was de uitleg over cosplay, en wat krijg je vervolgens te zien?? Aardig wat Visual Kei, sinds wanneer is dat cosplay????
Er werden weer meteen extremen uitgelicht, maar dat is te verwachten anders kijken de Nederlanders niet, ben benieuwd naar de volgende aflevering. Zal het wel blijven volgen, al is het maar vanwege beelden van Tokyo. Mijn gok is, dat die vrachtwagenchauffeur het verste zal komen.....