What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Lost in Tokyo (iedere donderdag 20.30, RTL 5)

Jammer dat het gecanceled wordt, vond het toch wel leuk om naar te kijken. Verbaast mij wel dat mensen naar bobo's in de bush kijken en niet naar Japanners en dat op primetime om half negen 's avonds.

Ik denk dat het online wel doorgaat, alles is toch al geschoten. Dus veel zullen ze er niet meer op verliezen.
 
van: http://chibi.nl/forum/viewtopic.php?f=1 ... 6143#p6129

"Ik kreeg vandaag al een reactie van RTL.

Goedemiddag Danny,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Helaas wordt het programma Lost In Tokyo voorlopig niet uitgezonden.
Op een langer termijn zullen we het programma in zijn geheel uitzenden.
Een datum is helaas nog niet bekend.

Wij raden u aan de media in de gaten te houden.


Met vriendelijke groet,

RTL Nederland

Publieksvoorlichting"

:( sucks
 
Back
Top