DAY
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 28, 2005
- Messages
- 502
- Reaction score
- 0
Jammer dat het gecanceled wordt, vond het toch wel leuk om naar te kijken. Verbaast mij wel dat mensen naar bobo's in de bush kijken en niet naar Japanners en dat op primetime om half negen 's avonds.
Ik denk dat het online wel doorgaat, alles is toch al geschoten. Dus veel zullen ze er niet meer op verliezen.
Ik denk dat het online wel doorgaat, alles is toch al geschoten. Dus veel zullen ze er niet meer op verliezen.