Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Voor veel mensen blijft de DC een topconsole en gelukkig sterft hij nog niet uit, want wederom is er een nieuwe shmup aangekondigd. Ditmaal brengt Milestone Karous uit. Wat zijn jullie verwachtingen van deze game en heeft mss iemand de arcade versie al kunnen checken?
Ik vind het heel cool dat de DC nog games krijgt.. maar eerlijk gezegd zijn ze meestal niet van een bijzonder hoog niveau meer (het zijn ook alleen nog maar shmups). Kwamen deze zelfde games uit in de heyday, dan waren het so-so titels.
De 2 G Rev titels vond ik nog uitschieters, die stralen wel veel kwaliteit uit, Under Defeat en Border down zijn 2 van mijn favoriete DC shooters, samen met nog Zero Gunner 2.
Maar die stuff van Milestone, en ook Trizeal.. nah.. niet echt super toch? Chaos Field vond ik eigenlijk een miskoop, Radirgy vond ik ook niet zo lekker spelen en Karous lijkt me ook geen topper te worden. Maar omdat DC releases uniek zijn, zal de game ongetwijfeld verkocht en omarmd worden.
Lees net dat er weer een shoot em up gaat komen voor de DC: Trigger heart exelica. Ben zeer benieuwd naar deze titel, want de gfx die ik tot nu toe heb gezien zien er erg sweet uit.
Lees net dat er weer een shoot em up gaat komen voor de DC: Trigger heart exelica. Ben zeer benieuwd naar deze titel, want de gfx die ik tot nu toe heb gezien zien er erg sweet uit.
Ben benieuwd of dat allemaal nog doorgaat als Sega inderdaad van plan is om de GD-ROM productielijn(en) af te breken Alhoewel ik dat nieuws eigenlijk nog niet echt ergens tegen ben gekomen behalve op dreamcast-scene. gerucht moet ik dus zeggen...