What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Karous Dreamcast

DAY

TATE Mode Pilot
Voor veel mensen blijft de DC een topconsole en gelukkig sterft hij nog niet uit, want wederom is er een nieuwe shmup aangekondigd. Ditmaal brengt Milestone Karous uit. Wat zijn jullie verwachtingen van deze game en heeft mss iemand de arcade versie al kunnen checken?
 
Ik vind er niet veel aan, de graphics en gameplay staan mij gewoon niet aan.
 
Leuk initiatief van Milestone maar eerlijk gezegd slaat de game als een slappe lul op een slagroomtaart (kuch PU slang kuch)
 
Als gameholic een game afkraakt moet het wel heel slecht zijn 😉 :). Is Karous trouwens een remake van Gun hed?
 
Ben ik dan de enige hier die juist enorm uitkijkt naar deze titel? De eerdere Milestone titels vond ik awesome en de stijl van dit spel ligt mij ook erg goed. Ben ontzettend benieuwd en mijn pre-order bij bij Play Asia staat dan ook al klaar. Dit zou voor mij persoonlijk wel eens een van dé titels van 2007 kunnen gaan worden. Check die screens en dan voornamelijk die met die 2 blauwe vogels die een rondje draaien. Dat ziet er toch ontzettend heftig uit?!
 
LOL DAY

Nou weet je wat het is; ik vond Radirgy er best grappig uitzien maar het speelde gewoon niet zo heel lekker op een of andere manier.

Vergeleken bij Under Defeat vond ik Radirgy gewoon de mindere van de DC releases in 2006.

Desalniettemin een goed initiatief van Milestone
 
Ik vind het heel cool dat de DC nog games krijgt.. maar eerlijk gezegd zijn ze meestal niet van een bijzonder hoog niveau meer (het zijn ook alleen nog maar shmups). Kwamen deze zelfde games uit in de heyday, dan waren het so-so titels.

De 2 G Rev titels vond ik nog uitschieters, die stralen wel veel kwaliteit uit, Under Defeat en Border down zijn 2 van mijn favoriete DC shooters, samen met nog Zero Gunner 2.

Maar die stuff van Milestone, en ook Trizeal.. nah.. niet echt super toch? Chaos Field vond ik eigenlijk een miskoop, Radirgy vond ik ook niet zo lekker spelen en Karous lijkt me ook geen topper te worden. Maar omdat DC releases uniek zijn, zal de game ongetwijfeld verkocht en omarmd worden.
 
Ik vond Trizeal best nog lekker spelen met vooral lekkere muziek. Ik kan de deuntjes zo neuriën :)

Maar klopt ... G-Rev heeft nog de meeste kwaliteit geleverd in de laatste jaren van de DC
 
DAY":1qlvh0ww said:
Lees net dat er weer een shoot em up gaat komen voor de DC: Trigger heart exelica. Ben zeer benieuwd naar deze titel, want de gfx die ik tot nu toe heb gezien zien er erg sweet uit.

http://www.warashi.co.jp/exelica/

Oud nieuws.. deze is al tijden te pre-orderen bij Playasia. Zelfs bekend gemaakt voor Karous
 
Dacht het wel, want de release date is voor die van Karous, maar had het pas gelezen dus wist er nog niet vanaf.
 
Ben benieuwd of dat allemaal nog doorgaat als Sega inderdaad van plan is om de GD-ROM productielijn(en) af te breken :) Alhoewel ik dat nieuws eigenlijk nog niet echt ergens tegen ben gekomen behalve op dreamcast-scene. gerucht moet ik dus zeggen...
 
Back
Top