A
Anonymous
Guest
d":1yxuzd3n said:Ik heb trouwens nog een gesealde Enthusia thuis liggen. :lol: sealig he?
:lol:
d":1yxuzd3n said:Ik heb trouwens nog een gesealde Enthusia thuis liggen. :lol: sealig he?
d":1lcyi0q2 said:Ja, Sorry, heb niets gesealed. Had het beter moeten lezen. Wil je trouwens die Samurai Shodown poster van mij ruilen voor een arcade poster of flyer?
?DNL":1xpbksq9 said:d":1xpbksq9 said:Ja, Sorry, heb niets gesealed. Had het beter moeten lezen. Wil je trouwens die Samurai Shodown poster van mij ruilen voor een arcade poster of flyer?
Ik had het even niet goed gelezen, maar nee, ik ga geen zeldzame posters van tussen de €100 en €250+ ruilen tegen die van jou, welke uit een verzameling zooi mario vodden komt...
d":23caykid said:?DNL":23caykid said:d":23caykid said:Ja, Sorry, heb niets gesealed. Had het beter moeten lezen. Wil je trouwens die Samurai Shodown poster van mij ruilen voor een arcade poster of flyer?
Ik had het even niet goed gelezen, maar nee, ik ga geen zeldzame posters van tussen de €100 en €250+ ruilen tegen die van jou, welke uit een verzameling zooi mario vodden komt...
Laatst nog dergelijke posters gezien voor 20 euro.
Posters van 250 Euro? Zelfs Cave posters zijn niet zo duur. Ach ja, 'T is wat een gek ervoor geeft.
En die Neo-Geo freak Samurai Shodown poster is zoals je zei wel van neo-geo. maamijnietuit.
Heb trouwens die kof95 poster in een hema lijst gepropt, ziet er best leuk, maar damn wat zijn die lijsten bij de hema duur man. 35 Euro 50X70. :lol:
DNL":1uq2v8ka said:Grimlock":1uq2v8ka said:Terranigma voor de SNES is in mijn ogen niet zoveel waard.
2 jaar geleden op marktplaats een gesealde PAL versie van Terranigma voor 60 euro gekocht.
De Japanse SNES versie van Contra 3 heb ik pas geleden nog in perfecte staat voor 15 euro gekocht. Heb nog een gesealde Amerikaanse SNES versie van Contra 3 maar die zal niet zoveel waard meer zijn.
Had vroeger een Japanse Mega Drive versie van Tetris gehad. Schijnbaar is het nu behoorlijk zeldzaam geworden zijn 10 van gemaakt. Ik kon nog goed herinnerenen dat mijn vrienden ze ook hadden. Ik moest pas geleden erom lachen want ik had toen de tijd 12 gulden ervoor betaald.
De Amerikaanse gesealde Chrono Trigger voor de SNES was een tijd geleden op Ebay voor ongeveer 1200 dollar verkocht. Sommige populaire spellen schieten als paddenstoelen omhoog en later zijn ze haast niets meer waard.
Het is wat een gek ervoor bied en het is altijd leuk om te zien dat er domme mensen op de wereld zijn.
Wat is nu echt zeldzaam vraag ik me soms af.
Heb 5 maanden geleden op marktplaats een gesealde Japanse Dreamcast versie van Ikaruga voor 20 euro gekocht. :lol:
De duurste spel wat ik heb gekocht is de Japanse AES versie van Pulstar voor 565 euro in perfecte staat. Heb nooit begrepen dat Metal Slug zo duur is en vind X en 3 veel beter en die zijn maar 250 euro hooguit waard in mijn ogen.
En ik heb niet zo lang geleden van mijn baas 14 gesealde AMIGA spellen gekocht voor 50 euro.
Cruise for a Corpse, Defender of the Crown, Elvira II - The Jaws of Cerberus, Eye of the Beholder II - The Legend of Darkmoon, Secret of Monkey Island, The, Monkey Island 2 - LeChuck's Revenge, Parasol Stars, Pool of Darkness, Pool of Radiance, Speedball 2 - Brutal Deluxe, Turrican II - The Final Fight, Ultima V - Warriors of Destiny, Waxworks, Zak McKracken and the Alien Mindbenders
Vond het de beste deal die ik ooit heb gedaan. Laat ze allemaal geseald liggen en kijken of ze later nog wat waard zijn. Het zijn allemaal de originele versie en niet zo rare kixx versie of iets dergelijks.
wow heb jij ff veel teveel voor pulstar betaald, jezus. Pulstar is in mijn ogen zeer zeker niet zoveel waard![]()
Baki":1zsym6oh said:Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden
De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.
Grimlock":3qvrxod4 said:Baki":3qvrxod4 said:Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden
De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.
Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.
Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.
Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.
Dus vrouwen die niet zoveel kosten zijn per direct lelijk?Grimlock":28xdr01g said:Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.
DNL":3ofa9k91 said:Grimlock":3ofa9k91 said:Baki":3ofa9k91 said:Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden
De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.
Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.
Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.
Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.
Maar natuurlijk! En ik ben een elfje! :lol:
Grimlock":30t6yhb6 said:Baki":30t6yhb6 said:Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden
De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.
Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.
Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.
Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.