What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Je zeldzaamste game?

@Aleste, Bedankt voor de links. Lucas arts adventures zijn tijdloos. vanaf Maniac Mansion op de C64 al groot fan.

Vooral deze is mijn favoriet
dottsw300.gif
 
thanks , bruut man . mooi kloten nu kan ik weer gaan zoeken voor dit spel hahaha

ik ken het spel niet maar artwork is erg gaaf
dus mocht iemand iets hebben liggen dan graag
 
Mijn zeldzaamste is waarschijnlijk mijn boxed virtual bowling / sd gundam / virtual lab voor de nintendo virtual boy.
En sommige van mijn proto type 's en test card van virtual boy
 
die heb ik net verkocht wel een goede game maar voor mij iets te duur want ik speel deze bijna nooit maar heb er wel een kopietje van gemaakt mocht ik het ooit weer willen spelen
 
ehh ff denke... magical popn en gourmet sentai voor de snes waarschijnlijk. ben er niet echt meer in wat nu zeldzaam is.
 
Ik heb nog helemaal niks zeldzaams of een pronkstuk, daar is mijn hobby nog net te jong voor.
Dat moet nog komen met de tijd 😉
 
mijn zeldzaamste games zijn:

Pulstar neo geo AES
Musha Aleste (US) Sega Genesis
Radiant Silvergun Sega Saturn
 
Ik denk dat volgende toch m'n meest zeldzame zijn :

- Secret of Evermore (SNES / SEALED)
- Chrono Trigger
- Zelda's op CDI
- Chrono Cross psx
- Xenogears psx
- Phantasy Star 1,2,3,4 (MS & MEGADRIVE)
 
Op dit moment is mijn zeldzaamste game Street Fighter X Tekken, want ik heb gisteren de promo versie gekregen, terwijl deze game pas 9 maart in de schappen ligt.

Pretty rare dus op dit moment :lol: :mrgreen:
 
Bang 2 Busters MVS "officieel" is de zeldzaamste die ik heb.

Aardige game en leuk hebbeding, maar eigenlijk het geld niet waard gezien je voor een stuk minder een bootleg kan vinden.

Wel absurd nieuws nu m dat Aero Fighters 3 voor Neo Geo is opgedoken.
 
Ik heb de bioshock collector's edition voor de 360 in mint staat liggen, ook de Sonic 10th anniversary uit japan nog sealed. Voor de rest niet echt iets super waardevols.
 
ben nog maar net begonnen met verzamelen, dus heb nog niet zo veel.
denk dat het zeldzaamste wat ik heb is "samurai spirits 64" mint, compleet. voor de hyper neo geo.

ook heb ik mgs: twin snakes voor de GC, garouden fist or twist en die hard arcade voor de ps2.
 
1. S.D. Snatcher JP - MSX
2. Deep Fear PAL - Sega Saturn
3. Metal Gear 2 JP - MSX

Alle 3 mint en compleet :)
 
Back
Top