d
Shmup Veteran
R-Type":14bdcwcf said:Ja, CPS2 = Capcom Play System 2
R2-2D":14bdcwcf said:Dat de naomi versie van zero 3 wat minder is had ik al eens gehoord , maar hoezo is de cps2 versie minder dan de saturn versie ?
Een stuk of 7 characters minder, en natuurlijk het obvious minder aantal speelmodi. Daar komt het eigenlijk op neer. Want qua gameplay zijn ze bijna identiek, dat wil zeggen beter dan de andere conversies die er zijn. Zo krijg je met de Saturn versie de best of both worlds; gameplay en engine van de CPS2 en de extra's van de consoles.
Een maat van me had de CPS2 board, en dat was echt heel gaaf.. maar toch zit je met die CPS2 suicides die voor geouwehoer kan zorgen..
Gisteren nog gespeeld. Die fake-transparancies irriteren me mateloos. Verder speelt hij wel lekker ja. Minder characters? ja? hmmm wist ik niet. Die Dramatic battles waarbij je tegen 2 CPU's mag vechten is echt super. Ik wou dat je tegen 3 of 4 kon vechten, dat zou echt rulen.