What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Interesse Japanse cabinets...??

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Laat hier even je bericht achter aub als je interesse hebt in een cabinet en wat voor 1 , dit eventueel voor een nieuwe importaktie..

ff voor de duidelijkheid, het gaat hier om serieuze interesse op korte termijn (+/- 2 maanden), dus niet om te laten weten welke cabinet je ooit nog wel eens in de toekomst zou willen aanschaffen... ;)
 
Minicute

Egret 3

Maar een cute zou leuk zijn !
 
Edit: als de prijs en de staat goed is heb ik wel interesse in een paar capcom minicutes, 2 3 of 4 afhankelijk dus van de cosmetische staat en de prijs...
 
New Astro City maar dan moet de prijs wel right zijn.
 
- KRUKJES (Ronnie, let op 😉 ) - 2 stuks. Rood of blauw, maakt niet uit als ze maar lekker zitten

- Egret 2

- NAC (als er nu geen goede tussen zit)
 
Lijkt me duidelijk 4 van die rode krukjes, alle voltures waren me dit keer voor ;) ( Maar ja ik had toch geen genoegen genomen met eentje )
 
-Super Neo 29
-Capcom q25

Ik ga wel richting Australi"e eind januari voor 3 maanden, maar wanneer je één van deze cabs tegenkomt stuur me even een pm aub. Laat svp ook even weten of dit ok is Ronnie, als ie eventueel dan een aantal weken in opslag moet blijven staan bij jou tot ik terug ben, mocht dat het geval zijn.
 
rklok":3gutzi7u said:
Laat hier even je bericht achter aub als je interesse hebt in een cabinet en wat voor 1 , dit eventueel voor een nieuwe importaktie..

ff voor de duidelijkheid, het gaat hier om serieuze interesse op korte termijn (+/- 2 maanden), dus niet om te laten weten welke cabinet je ooit nog wel eens in de toekomst zou willen aanschaffen... ;)

:!:

Precies...geen bullshit of wannahaves maar concrete aankoopplannen!
 
Wat mij betreft serieus, die mini cutes zie je hier zowat nooit :cry: Maar is het niet handiger om een lijst neer te zetten van wat de supplier heeft staan of werkt dat zo niet? :)
 
Ronnie voor mij graag ook nog een rood/blauw krukje als je deze met de cabs mee laat komen.
 
noooooo...ben nog druk bezig met mijn huis....:(

Wil echt een halen, maar dit is niet echt het goede moment..

Vooralsnog....neem aan dat er ook een paar "spare" worden meegebracht Ronnie?

Anyways...zou wel graag een Lindbergh willen, maar die kosten serieuze knaken denk ik....iets wat betaalbaar is? (Iemand een idee?)
 
Een vewlix-L kost volgens mij 3000 a 3500. Zal vast goedkoper zijn dan een lindbergh. Je kan natuurlijk ook een LCD panel op een doos scrhroeven en wat joysticks eraan plakken, dat scheelt je zo'n 2500 euro ;)
 
Een Vewlix-L is bedoelt voor alleen het Taito Type-X systeem. Vewlix-F is multi functioneel.
 
ik wil graag een new astro city.

PS. rklok, ik heb je een aantal weken terug gemailed over eventueel 1 van de 2 astro's die je toen nog had.
-barry
 
Ik kan over 2 maanden nog wel een mooie New Astro gebruiken.
Mits goed geprijst en in goeie staat natuurlijk. En ik heb interesse
in krukjes, stuk of 4. Maar liever nog 3 van die mooie Sega bankjes
ook alleen als de prijs right is natuurlijk. Grijze.
 
Psykick":457jdzby said:
Lijkt me duidelijk 4 van die rode krukjes, alle voltures waren me dit keer voor ;) ( Maar ja ik had toch geen genoegen genomen met eentje )

PSYKICK - Pm me even je mobielnr , thx!!
 
Moj,
Ik ben serieus geïnteresseerd in een Super Neo Candy 29.
 
Back
Top