A
Anonymous
Guest
goatboy":1ejy3kip said:De interesse check topic was alweer in januari.
Henk, met alle respect hoor, maar dat is natuurlijk onzin. Alweer in januari is nog geen twee maanden geleden. Bovendien geeft Ronnie in zijn startpost aan dat het voor een binnen 1 á 2 maanden op stapel zijnde aktie is.
ik kan me goed voorstellen dat Ronnie en Hasan blij werden van de positieve reacties in dit topic en vol energie de nieuwe aktie op touw hebben gezet. En ik kan me ook voorstellen dat ze daar nu langzaam aan spijt van krijgen.
Anyway, hopelijk komt het allemaal nog goed via andere forums.