Jinxz":zi5zj9ph said:Marcosan30":zi5zj9ph said:Ik vind die coca cola automaat echt supervet!
Zou je me de prijs eens willen pm'en? Zijn er sleutels bij? Werkt hij nog?
Op welke muntsoort werkt hij?
Voor de verandering ben ik serieus![]()
De Vendo heeft een beetje een cluster-fuck aan redenen om 'm (nog) niet weg te doen.
- De prijzen die je vindt op het internet is met name uit de VS, waar hij in deze staat inderdaad tussen de 3500-8000 USD staat. Hij staat niet in de VS en is dus nog wat zeldzamer om hier te vinden.
- Volgens een collectors is het een van de meest zeldzame vendo's
- Het is de grootste Coke Vendo (110 staat voor het aantal flessen)
- Hij is origineel US want d'r zit zelfs nog de US stekker aan en op het plaatje staat 110v
Ik heb de sleutel besteld in de VS en zodra hij open kan zal ik 'm van binnenuit ook nakijken en zonodig professioneel laten fixen (koeling).
Zoals het er nu uit ziet biedt ik 'm voorlopig nog niet aan en wanneer ik dat doe zal ik het iig 'markt conform' doen.
Met een beetje geluk zitten er nog oude bottles in die ook weer waarde voor collectors hebben.
De 10c a bottle was ook een dead give away om de leeftijd te bepalen.
Ik denk dat die van 1500 waar cage het over had,zogeheten remakes zijn.