What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Indiana Jones barnraid

Ok, das cool ;-) ik hoop dat de deal doorgaat, straks zit er nog een ander uniek spel tussen.
 
Sphere":7g8ee2qu said:
Chris, heb jij hier toevallig nog nieuws over? Ben wel benieuwd namelijk :D

Haha niet erg veel nieuws. De tussenpersoon met wie ik contact heb is een zakelijke relatie van de eigenaar. Tussen hun is een gigantische ruzie ontstaan waardoor niks bespreekbaar is tussen hen.
Ik had een sloot geld gereserveerd om de loods deels leeg te kopen maar heb gezien de stagnatie tussen hun het geld even verschoven naar de container uit Japan. Dat bedrag is ondertussen weer terug dus ik kan nu weer met voorzichtigheid proberen het gesprek aan te gaan.

Het laatste dat ik vernam is dat de loods na 2 jaar (vanaf het moment dat ik daar was) leeg moest dus het feit dat het er nu nog staat en de deadline dichterbij komt geeft misschien wat onderhandelingskracht.

To be continued.

*heb zojuist een email gestuurd* I'll keep you posted.
 
Jinxz":kxtq13ed said:
Sphere":kxtq13ed said:
Chris, heb jij hier toevallig nog nieuws over? Ben wel benieuwd namelijk :D

Haha niet erg veel nieuws. De tussenpersoon met wie ik contact heb is een zakelijke relatie van de eigenaar. Tussen hun is een gigantische ruzie ontstaan waardoor niks bespreekbaar is tussen hen.
Ik had een sloot geld gereserveerd om de loods deels leeg te kopen maar heb gezien de stagnatie tussen hun het geld even verschoven naar de container uit Japan. Dat bedrag is ondertussen weer terug dus ik kan nu weer met voorzichtigheid proberen het gesprek aan te gaan.

Het laatste dat ik vernam is dat de loods na 2 jaar (vanaf het moment dat ik daar was) leeg moest dus het feit dat het er nu nog staat en de deadline dichterbij komt geeft misschien wat onderhandelingskracht.

To be continued.

*heb zojuist een email gestuurd* I'll keep you posted.

He Chris als je nog een psycholoog zoekt voor deze twee, i am your man 😉
Maar even on topic: dit lijkt wel zo'n Egyptische documentaire op national geographic channel
Ben benieuwd welke schatten je nog meer vind. Als ik moet helpen scheppen, ben ik daar ook toe bereid. :D
 
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me ook een soort Indiana Jones voelde toen ik daar rond liep. Letterlijk door muren van spinnenwebben en shit.
Die kerel die me rondleidde vertelde me dat we op een gegeven moment in een ruimte stonden waar al 20 jaar geen licht meer was geweest :shock:
Alleen nog een rollende steen achter me aan en pijlen uit de muur :D
 
Hahahaha misschien vind je wel de heilige graal of the crystal skull
Leuk trouwens dat die nieuwste indiana Jones film met jou in de hoofdrol is :mrgreen:
 
Marcosan30":m3uoq0j1 said:
Hahahaha misschien vind je wel de heilige graal of the crystal skull
Leuk trouwens dat die nieuwste indiana Jones film met jou in de hoofdrol is :mrgreen:

In die loods zou het zo kunnen ;)

Dit verhaal gaat wss eindelijk doorgang vinden. Out of the blue kreeg ik een SMS dat het intern besproken is en er nu de intentie is om afstand te nemen van de spullen.
Lekker moment aangezien ik net m'n hele hok vol heb staan met Otaku cabs. Bij nader inzien is het zowiezo niet echt verstandig om de spullen bij mij te stallen. Ik moest ineens denken aan de ziekte die de ontdekkers van Tutankhamun opliepen. Sommige spullen in de loods zijn zo lang blootgesteld aan vocht etc. dat het nooit gezond kan zijn om dicht bij te hebben.
 
Hahaha wat ben je ook een nutcase he :D

Als jij het avontuur aangaat dan kom ik je graag helpen Chris :mrgreen:
 
Marcosan30":2f653gpk said:
Hahaha wat ben je ook een nutcase he :D

Als jij het avontuur aangaat dan kom ik je graag helpen Chris :mrgreen:


Nutcases rule the world!

Aanbod hou ik je aan ;) Jungle kleding aanschaffen, zweep heb je wss al.
 
Jinxz":1zpvdqt7 said:
Marcosan30":1zpvdqt7 said:
Hahahaha misschien vind je wel de heilige graal of the crystal skull
Leuk trouwens dat die nieuwste indiana Jones film met jou in de hoofdrol is :mrgreen:

In die loods zou het zo kunnen ;)

Dit verhaal gaat wss eindelijk doorgang vinden. Out of the blue kreeg ik een SMS dat het intern besproken is en er nu de intentie is om afstand te nemen van de spullen.
Lekker moment aangezien ik net m'n hele hok vol heb staan met Otaku cabs. Bij nader inzien is het zowiezo niet echt verstandig om de spullen bij mij te stallen. Ik moest ineens denken aan de ziekte die de ontdekkers van Tutankhamun opliepen. Sommige spullen in de loods zijn zo lang blootgesteld aan vocht etc. dat het nooit gezond kan zijn om dicht bij te hebben.

Mijn gezondheid is al niks, dus als je hulp kan gebruiken hoor ik het wel.
 
Anton is idd een goede aanwinst voor deze crusade.
Hij is namelijk stiekem een hobbit en dat is erg handig voor de kleine gaatjes :D
 
Marcosan30":3cvwikmv said:
Anton is idd een goede aanwinst voor deze crusade.
Hij is namelijk stiekem een hobbit en dat is erg handig voor de kleine gaatjes :D
Hahaha! :mrgreen:
 
Damn, blijft dat nu een running joke? :P

Nja, hierbij meld hobbitzki zich voor duty.

Speciaal voor jou Marco;

l6ws.jpg
 
Whahahahahaha dat is echt om je gek te lachen.
We zullen proberen om je vanaf nu niet meer te plagen :D

Anton i got to hand it to ya; je kunt wel goed incasseren :) respect
 
nieuw hier en nu al kokende hersencellen en borrelend bloed! Damn, hoe kom je hier terecht? Hoewel ik soms ook wel mazzel heb, is dit soort jackpot wel heel erg porno!
 
Tnx ;)
Het toeval was bizar.
Ik stond voor de deur te praten bij een leverancier rond de middag pauze. Een klant van hem kwam wat spullen ophalen en bleven even hangen voor een praatje. Ik raakte aan de praat met 1 van de 2 mannen en we spraken over ons dagelijks werk waarin ik vertelde over arcades etc.
De man waar ik mee sprak vertelde dat ik eens met z'n collega moest praten aangezien hij in z'n 'garage' nog het een-en-ander had staan. De ander bleek vervolgens een Adams Family flipperkast te hebben staan.
Achteraf, nadat de klanten weg waren, sprak ik persoonlijk nog even met m'n leverancier die me vertelde dat de jongen met de Adams Family de erfgenaam was van een Quote500 millionairs vader en het totale fortuin en roerende/onroerende goederen had ge-erft. Waaronder een loods die afgeladen was met gokkasten etc.
Ik probeerde dus contact te leggen met 'm op basis van het kleine beetje info dat ik had maar liep compleet stuk nadat ik zo'n beetje iedereen in NL had gebeld met zijn naam ;)
Vervolgens was het weken stil en kreeg ik ineens out-of-the-blue een telefoontje van m'n leverancier die me vertelde dat ie letterlijk op dat moment, door toeval, in de desbetreffende loods stond. Sindsdien heb ik met de eigenaar contactgegevens uitgewisseld en hou ik het vuurtje warm genoeg.
 
Back
Top