Prachtig om die flipperkasten te zien...vind ik stiekem nog steeds leuker dan arcade kasten. Twilight Zone en The Shadow zijn zeker geweldige kasten en kunnen aardigwat opleveren mits ze schoongemaakt zijn en goed werken natuurlijk.
cthulhu":ou5ptaz2 said:...mits ze schoongemaakt zijn en goed werken natuurlijk.
polderarcade":3nslw52w said:Al die arcade bende is grappig 8)maar toch nieuwsgierig die leger vrachtwagen en Willy jeep veel interessanter die ook gekocht :roll:
Jinxz":3e4oi1vi said:polderarcade":3e4oi1vi said:Al die arcade bende is grappig 8)maar toch nieuwsgierig die leger vrachtwagen en Willy jeep veel interessanter die ook gekocht :roll:
NopeIk heb wel foto's van de jeep als je wilt. Hij staat er niet al te best bij. De vrachtwagen lijkt wel NOS. Ding staat 15-20 jaar koud en droog. Binnenkort ga ik er weer heen, als je serieuse interesse hebt kan ik foto's maken en kun je kijken wat je er voor over hebt.
Marcosan30":3ek0mv3y said:Echt waar die Chris verkoopt nog een iglo aan een eskimo :mrgreen:
Oh, dat is wel fijn. Kunnen ze een keertje een lekker koud blikje cola drinken.Jinxz":jws06nzn said:Marcosan30":jws06nzn said:Echt waar die Chris verkoopt nog een iglo aan een eskimo :mrgreen:
Heb wel een Coca Cola Vendo 110 voor ze![]()
Marcosan30":2sg62nj5 said:Ik vind die coca cola automaat echt supervet!
Zou je me de prijs eens willen pm'en? Zijn er sleutels bij? Werkt hij nog?
Op welke muntsoort werkt hij?
Voor de verandering ben ik serieus![]()
Ratson":2kucfje8 said:Marcosan30":2kucfje8 said:Ik vind die coca cola automaat echt supervet!
Zou je me de prijs eens willen pm'en? Zijn er sleutels bij? Werkt hij nog?
Op welke muntsoort werkt hij?
Voor de verandering ben ik serieus![]()
Voor de zekerheid zou ik er effe bij gaan zitten, kan nog weleens schrikken zijn de waarde van coke machines![]()
Marcosan30":2vt4qeor said:Ik vind die coca cola automaat echt supervet!
Zou je me de prijs eens willen pm'en? Zijn er sleutels bij? Werkt hij nog?
Op welke muntsoort werkt hij?
Voor de verandering ben ik serieus![]()
+1Da Dude":yfiykr3u said:Die Fish Tales en Road show heb ik veel gedaan op een franse camping vroeger.
Cageman":n11a76tj said:+1Da Dude":n11a76tj said:Die Fish Tales en Road show heb ik veel gedaan op een franse camping vroeger.![]()
Cageman":gpnlsqvs said:Zoo.. Je moet ebay maar eens checken. Machine is uit de 50-er jaren. In minty condition loopt dat op naar 4000-5000 dollar. Ze staan er ook op voor 1500.