What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hori stick nergens te krijgen? Met dank aan SF4....

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Ik ben nu al 2 dagen alle departmentstores hier af aan het lopen, van Shinjuku tot Shibuya en Akiba; nergens ook maar 1 stick voor de xbox360 te bekennen. Ik leg iedereen uit dat het niet uit maakt of het de Hori ex2 is, de sf4 versie of de soul calibur versie, ik moet gewoon een stick hebben. Zelfs de Madcatz is prima, maar die kennen ze hier niet. Echt nergens ook maar 1 exemplaar van welke stick dan ook te bekennen.

Nou ik dacht dan maar van ebay trekken die stick. SF4 stick is daar uiteraard alleen tegen belachelijke prijzen te verkrijgen, dus dan maar de gewone ex2 stick, prima ding voor normaal gesproken 5-6 tientjes. Nu ik ging kijken vragen ze echter gemiddeld 150 euro voor welke stick dan ook! Zelfs zelfgemaakte crap. Echt ongehoord dat ik in de grootste game-stad van de wereld nog geen stick kan kopen.........das toch niet te geleueueueueuueven!
 
Check Messe Sanoh in Akihabara, loop van het station naar Club SEGA en volg de main street, op een gegeven moment zit ie aan je linkerhand.
Winkel met een groot rood bord op de voorzijde en veel nieuwe dingen, Shmups en Superplay DVD's.
 
Net voor de zekerheid nog maar ff een rondje gedaan, maar echt overal zijn alle sticks uitverkocht. Ook de normale ex2, niet te geloven. Bij Messe hadden ze tenminste nog netjes een bordje met sold-out op het plaatje van de stick geplakt, bij veel van die stores moet je eerst naar de 8e verdieping en dan weer terug als je uitgevonden hebt dat ze daar ook uitverkocht zijn.
 
Maar dan nog, je wilt toch niet met zo'n doos rondzeulen door Tokyo terwijl ze overal op internet wel te krijgen zijn. Ga op zoek naar stuff die je niet op internet kunt vinden, of in ieder geval niet zo snel.
 
Als iemand een stick voor me kan vinden op internet voor de xbox360 dan hoor ik het graag
 
Ik heb mijn sanwaknopjes binnen, volgende week de HRAP 3. Mag ook wel na een maand.
 
Ik heb maar een fightpad geregeld, werkt ook prima moet ik zeggen. Dat was al moeilijk genoeg zeg, tjongjonge wat een situatie dit. Als ik dat had geweten had ik ook gepreordered natuurlijk, maar ik was toen helaas niet in Nederland.
 
Ik zou er nog een 2e keer over nadenken...
Deze stick zijn heel veel klachten over bekend , sticks / knoppen die vastzitten etc.
 
Ja ik heb sinds mijn vakantie in Japan iemand leren kennen die ook actief is op AO en die mij inlicht als hij de HORI versie vindt. Dan weet je zeker dat je kwaliteit hebt.
 
Ja dat is inderdaad heel verleidelijk, maar helaas kan mijn budget dat nu niet aan.
 
Ik heb hier een Hori stick van Dead Or Alive 4 (XBOX360) liggen, wil iedereen dat hori stick of juist alleen van SF4 Hori Stick ?
 
Arcade stick voor 360 en PS3 en de Tournament stick voor de PS3 zijn nu verkrijgbaar op Consoleshop.
 
Voor iets meer heb je de TE, hoef je ook niet sanwa te modden. Dimplus levert de TE voor 159.
 
Misschien een domme vraagje.

Als ik nou een SF4 TE Stick bij console shop besteld, werkt ie ook op japanse xbox360 ? (XBOX360 NTSC-J)

Ik ben van plan een arcade kast bouwen met xbox360 sticks + xbxo360 ntsc-j.

Ik vind met de standaard xbox360 controller niet fijn werken met Death Smiles of andere japanse arcade games
 
:roll: Tuurlijk :lol: Waarom zou je dan de TE stick willen? Je kan je wired joypad hacken en op je CP aansluiten, al is het wel een drama om een joypad te vinden met common ground, dus moet je alle grounds apart aansluiten. Ik ben hier nu volop mee bezig en heb dit weekend nog wat foto's van alles, dus nog even geduld ;)
 
Back
Top