ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Ik ben nu al 2 dagen alle departmentstores hier af aan het lopen, van Shinjuku tot Shibuya en Akiba; nergens ook maar 1 stick voor de xbox360 te bekennen. Ik leg iedereen uit dat het niet uit maakt of het de Hori ex2 is, de sf4 versie of de soul calibur versie, ik moet gewoon een stick hebben. Zelfs de Madcatz is prima, maar die kennen ze hier niet. Echt nergens ook maar 1 exemplaar van welke stick dan ook te bekennen.
Nou ik dacht dan maar van ebay trekken die stick. SF4 stick is daar uiteraard alleen tegen belachelijke prijzen te verkrijgen, dus dan maar de gewone ex2 stick, prima ding voor normaal gesproken 5-6 tientjes. Nu ik ging kijken vragen ze echter gemiddeld 150 euro voor welke stick dan ook! Zelfs zelfgemaakte crap. Echt ongehoord dat ik in de grootste game-stad van de wereld nog geen stick kan kopen.........das toch niet te geleueueueueuueven!
Nou ik dacht dan maar van ebay trekken die stick. SF4 stick is daar uiteraard alleen tegen belachelijke prijzen te verkrijgen, dus dan maar de gewone ex2 stick, prima ding voor normaal gesproken 5-6 tientjes. Nu ik ging kijken vragen ze echter gemiddeld 150 euro voor welke stick dan ook! Zelfs zelfgemaakte crap. Echt ongehoord dat ik in de grootste game-stad van de wereld nog geen stick kan kopen.........das toch niet te geleueueueueuueven!