A
Anonymous
Guest
rklok":326tvioe said:Ok People.... de container gaat a.s. Zaterdag aankomen in Rotterdam... Ik ga er vanuit dat de inklaring +/- 1 week duurt dus de Blasts komen eind volgende week hoogst waarschijnlijk aan in Apeldoorn ..........
8)