What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

rklok":326tvioe said:
Ok People.... de container gaat a.s. Zaterdag aankomen in Rotterdam... Ik ga er vanuit dat de inklaring +/- 1 week duurt dus de Blasts komen eind volgende week hoogst waarschijnlijk aan in Apeldoorn ..........

8)
 
Ook al heb ik geen geld om een cab aan te schaffen ik laat toch mijn kop effe zien :D
Ik wil zeker die kkm2 in actie zien en zowiezo wel gezellig om iedereen weer effe te zien.
 
Ratson":1bf2q3i8 said:
Ook al heb ik geen geld om een cab aan te schaffen ik laat toch mijn kop effe zien :D
Ik wil zeker die kkm2 in actie zien en zowiezo wel gezellig om iedereen weer effe te zien.

WHOEIE!! ik heb FANS!! :mrgreen:
ik ben er stil van.... :oops:
 
Ik stel voor om zaterdag 15 mei te prikken als Blastdag....

Iedereen mee eens ?????????????
 
Als 't weer een beetje meezit (heb dat weekend de auto niet), kom ik ook langstuffen.
 
S913":2uzn4265 said:
Als 't weer een beetje meezit (heb dat weekend de auto niet), kom ik ook langstuffen.

Een echte motorrijder trekt zich niets aan van een beetje water.
 
pooyan":2n3jnbz7 said:
S913":2n3jnbz7 said:
Als 't weer een beetje meezit (heb dat weekend de auto niet), kom ik ook langstuffen.

Een echte motorrijder trekt zich niets aan van een beetje water.

Dus jij komt niet Erik? :P
 
Back
Top