Ken
High Score Hunter
rklok":2qe9do04 said:Ken":2qe9do04 said:Ik begrijp dus goed dat die Impress niet in Apeldoorn staat?
Get...it....in....stock...now.
Hij is al wel van mij, zal begin maart hier zijn ook....
Wat gaat ie kosten en heb je enig idee van de staat van de cab?