What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

rklok":2qe9do04 said:
Ken":2qe9do04 said:
Ik begrijp dus goed dat die Impress niet in Apeldoorn staat?

Get...it....in....stock...now.

Hij is al wel van mij, zal begin maart hier zijn ook....

Wat gaat ie kosten en heb je enig idee van de staat van de cab?
 
Ronnie, die Blasts op de foto zien er fantastisch uit. Ik weet wel, het is maar een foto, maar als ze rot zouden zijn zou je het ook zien. :D

Je hebt zeker niet toevallig nog een paar foto's om ons lekker te maken of te houden?
 
pooyan":3ogqfrg3 said:
Ronnie, die Blasts op de foto zien er fantastisch uit. Ik weet wel, het is maar een foto, maar als ze rot zouden zijn zou je het ook zien. :D

Je hebt zeker niet toevallig nog een paar foto's om ons lekker te maken of te houden?

Ik heb nog niet meer foto's, is voor mij ook een beetje een verassing :)
De 20 zijn gereserveerd, vanaf nu de reservelijst...
 
hahaha, die tweede foto, wat een blast! :) :D

ik hoop wel dat die cabs die bovenop liggen een beetje stabiel liggen, en dat het geen Blast city's zijn. 😉

Zal nog een hele toer worden om die er netjes en voorzichtig af te halen. Als je hulp nodig hebt weet je waar je moet zoeken. :)
 
:)
Alles ligt helemaal vast en "tugged-in"... en inderdaad ik voel me rug al.. :)

Nederland is dan weer ff 60 Japanse candy's rijker ........ :)
 
Respect Ronnie!
Deze container is een maatje groter dan de vorige keer zo te zien, je mag onderhand wel een warehouse gaan huren :D
Ik ben erg benieuwd naar al dat moois!
 
HEEEEL wijs man... kan eigenlijk niet wachten om al dat mooie spul te zien :D nog 1 maand (ongeveer) te gaan :)
 
Het spektakelstuk in mijn ogen uit de container is deze jongen :

Keyboardmania.jpg


(de (Nozomi) eigenaar wenst anoniem te blijven) :)
 
Respect voor deze zending weer. Ik twijfel nog of ik die keyboardmania niet in the hall of shame vind thuis horen.... :roll:
 
sparky":3dxvqref said:
Ik twijfel nog of ik die keyboardmania niet in the hall of shame vind thuis horen.... :roll:


waaaaaat !! tis een orginele Konami !!, get your priorities straight!! :shock: :shock:
 
Back
Top