d":10hiheq9 said:gewoon op marktplaats googlen op mame.
Heb al heel wat links geplaatst op arcade otaku.
meteen raak!
http://link.marktplaats.nl/311714269

ruderudie":2jx9mi94 said:Deze kast hoor hier uiteraard niet thuis in the Hall of poep, laat dat ff duidelijk zijn!!
S913":2kheezd9 said:Je had trouwens wel originele dedicated cabs voor 4 of meer spelers. Eentje daarvan was toch Gauntlet? Kan me er van herinneren dat ik die ook enorm vond (maar wel weer mooier gestyled dan deze).
Die Tardis zelf is trouwens wel erg mooi gemaakt, maar als cab niet echt mijn 'ding' ... en die letterlijke "woody" :lol:



Whahahaha, mooi campact idd voor in de kliko :twisted:IT'S UNIQUELY COMPACT SIZE MAKES IT FIT ANYWHERE!!!!