What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hall of shame

cageman

Administrator
Staff member
Gebruik dit topic voor het posten van foto's van cabs/conversies die het daglicht nooit hadden mogen zien ;-)

Voorbeeldjes:

console_closed_small.jpg

6.jpg

lowerhell-MAME-Custom-Arcade-cabinet-by-Matthew-Apps.jpg


Aan moderator: topic ff sticky maken? :-)
 
Even moved naar Arcade en sticky zal denk ik niet eens nodig zijn :twisted:
 
Classic. Ik heb hier echt onder me stoel gelegen toen dit voor het eerst online kwam.

CLEAR THE RUNWAY. PAC-MATT IS TAKING THE FUCK OFF!!

It's like a friggin' albatross. Maybe it should be called the "Pac-Spruce-Goose" or something. It may not be wider than it is tall, but it's pretty god damn close.

So why is it so wide? So there can be a trackball 17 yards off to the right, of course. Trackball games are definately best played from the far, far, right. Stading in the middle where you can see would just be too convenient.

PAC-MATT, like so many of his abomination brethren doesn't seem to under-fucking-stand the configurability of MAME, as evidenced by the long row of 5 buttons over between stick #2 and the trackball in England. You can re-use shit there MATT, you don't need a unique button for every god damn thing.

I'm gonna go take a nap in the west wing of his control panel.
 
Die kerel schrijft echt ge-ni-aal inderdaad. Ik lees die site eens in de zoveel maanden nog steeds een keer door :) Volgens mij heeft ie nog andere artikeltjs geschreven, niet arcade related.
 
d":10hiheq9 said:
gewoon op marktplaats googlen op mame.
Heb al heel wat links geplaatst op arcade otaku.

meteen raak!
http://link.marktplaats.nl/311714269

Allemachtig. "Met pijn in mijn hart mag mijn met bloed, zweet en tranen eigen omgebouwde orginele midsize videokast weg.". Haha.. hehe..BWAHAHAHAHAHAAAAA!!!!! :lol:

Bieden vanaf 750 euro, ook nog. Ik zou er nog niet dood naast gevonden willen worden.
 
Haha, Marktplaats... ik vind vooral de beschrijven leuk zoals Cageman al eerder citeerde. Ja jongens, maar wel met liefde gemaakt. Crapmame blijft funny!

2007-08-03-harden.jpg


07-12-06-inserted-coin.jpg


consolesetup.jpg

2007-01-26-woodonics.jpg
 
:D Hahahaha!! Ik kom hier echt niet meer van bij. Vooral die twee cabs met die enorme CP's zijn echt te hilarisch voor woorden! Of misschien te triest voor woorden ;-)
 
och, die dr. who police cab vind ik wel grappig. maarja om deze nu in je woonkamer te hebben staan, niet echt
 
Je had trouwens wel originele dedicated cabs voor 4 of meer spelers. Eentje daarvan was toch Gauntlet? Kan me er van herinneren dat ik die ook enorm vond (maar wel weer mooier gestyled dan deze).

Die Tardis zelf is trouwens wel erg mooi gemaakt, maar als cab niet echt mijn 'ding' ... en die letterlijke "woody" :lol:
 
ruderudie":2jx9mi94 said:
Deze kast hoor hier uiteraard niet thuis in the Hall of poep, laat dat ff duidelijk zijn!!

Mee eens. Bruut apparaat. Je kan kiezen: je auto in de garage, of X-Men :-)
 
S913":2kheezd9 said:
Je had trouwens wel originele dedicated cabs voor 4 of meer spelers. Eentje daarvan was toch Gauntlet? Kan me er van herinneren dat ik die ook enorm vond (maar wel weer mooier gestyled dan deze).

Die Tardis zelf is trouwens wel erg mooi gemaakt, maar als cab niet echt mijn 'ding' ... en die letterlijke "woody" :lol:

Ik ben ooit een van de gelukkige bezitters geweest van een gauntlet,gekocht voor 70(heb zelfs nog tegen de beste man gezegd of hij wel wist dat ie heel wat meer waard was,hij lachte en vertelde dat ie ooit arcade eigenaar was en er gewoon van af moest maar bedankte mijn eerlijkheid,het mooiste is dat ie toen slechts 3 km van mijn huis was op te halen) en verkocht voor 500(monitor was stuk) omdat ik de neo kast wilde kopen die ik nu nog heb.Hier een paar foto's van mijn gauntlet:
gaun22.jpg
gaun12.jpg
gaun3.jpg

Wat wel zonde was is dat dezelfde man een week eerder dan dat ik de Gauntlet kocht een poepie originele Space Invaders had verkocht in goed werkende staat voor 50 euri!!!
 
Zelf helemaal losgegaan op de 'Turtles' en 'the Simpsons' dedicated cabs.
Heel lang geleden hadden we hier in Zwolle een arcade hal, Pac-Land.

The Simpsons zie je nog wel eens voorbij komen maar Turtles nooit gezien, helaas zijn het enorme bakken en vreet gewoon ruimte.
 
The Simpsons heb ik ook nog gehad,maar toen ik die ging ophalen kwam ik erachter hoe GIGA dat ding was.Dus ik naar mijn broer want ik kon hem niet kwijt,heb hem uiteindelijk weer doorverkocht voor hetzelfde bedrag.Dat ding was echt te groot,alleen de monitor was all 29 of 30 inch en loodzwaar.Op de space van mijn vriendin zijn alle kasten te vinden die ik heb gehad,ik heb alleen nog de Neo-Geo nu en een aero city onderweg.
Hier is een link,de Sega MegaTech en dreamcast pod zijn in bezit van Baris tegenwoordig en de mastersystem games zijn er ook niet meer.
http://vwbabe84.spaces.live.com/
In de map Arcade van de fotoalbums zijn ze te zien voor diegenen die dat interessant vinden 😉
 
Back
Top