What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Guilty Gear Peoples

doc81

Combo Keeper
Hoi Allemaal,

ik vraag me af wie er nog guilty gear speelt, maakt niet uit welke deel, maar ik vindt dat dit soort games weer even onder de aandacht mag worden gebracht.
My personal favoriet is Sol Badguy, er valt niet met hem te sollen hehehehe

http://www.fightersgeneration.com/characters3/sol.html

(heerlijk die combo systeem)

nou ik ben benieuwd als er nog guitly gearders zijn :lol: :D

Gr.

Doc81
 
Ja ik speel deze game nog wel eens op de Dreamcast en pak meestal: Chipp Zanuff.
Is inderdaad een erg leuke vechtgame waar ik nog steeds veel plezier aan beleef.

images.jpeg.png
 
volgensmij heb ik een fout gemaakt om deze post te plaatsen in de huidige generatie games vak.
ik kan het niet verplaatsten, maar ja guilty gear is ook niet zo oud, ik dacht dat izuka of acent core plus laatst was uitgekomen, voor de wii denk ik.
en Firehawk, chipp was ook eerst mn speler met guilty gear op de psx, was helemaal weg van toen ik het eerst zag, kippenvel, had geen idee wat voor spel het was. maar later kwam sol, dat heeft een staartje nog, ik kwam binnen bij mn broer die ook goed kan spelen en speelde al een tijdje met een andere vriend van hem en ik kwam er tussen en ze hebben allebeide pakslaag gehad. hehehehe
 
doc81":2bw5iu7r said:
volgensmij heb ik een fout gemaakt om deze post te plaatsen in de huidige generatie games vak.
ik kan het niet verplaatsten
Fixed.

Guilty Gear is natuurlijk de shit, zoveel gespeeld niet normaal.
 
yeah man thanks voor de fix en zeker is het THA game you must have played eheeheh
ooh ja en met wie speelde je dan "Ken" ?
 
ben blij dat er nog mensen zijn die deze game spelen, de psx versie vind ik nu wel moeilijker om te spelen, daar ik de xx en x2 reeks nu gewend ben.
maar ja ik zoek helaas nog een goede tegenstander, jammer dat de community niet zo groot is van deze game.
Misschien iemand via netplay online uitdagen??? laat maar weten wat de mogelijkheden zijn, ben er wel in voor een goed potje GG.
 
Shrimp":2f9pfn6a said:
Kom maar op, ik sloop iedereen met Taokaka 8)

hahahaha die is kaka man, hahaahahah die zit in blazblue, niet in guilty gear, lol, blazblue had ik toen gekocht voor de ps3, helaas maar 2 of 3 keer gespeelt en daarna niet meer.

Ik speel nu vaak met sol maar ky is ook niet slecht, alleen wat traag, mn broer is best wel goed met slayer, hinderlijke >> verdwijn actie.
nou shrimp kom maar op via netplay als dat kan op een emulator, wil je skills wel zien.
 
Firehawk":3mjwjq6t said:
Ja ik speel deze game nog wel eens op de Dreamcast en pak meestal: Chipp Zanuff.
Is inderdaad een erg leuke vechtgame waar ik nog steeds veel plezier aan beleef.

images.jpeg.png
Chipp is ook mijn favortiet character. Ik speel nu GGACPLUS op de ps2.
Die brengen ze nu ook voor de arcade uit en daarna op ps3 en 360. Dus ga oefenen, straks online battlen
 
Yes ikke, heb je demul emulator dan kan ik online tegen je spelen.


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja... dat gaat niet gebeuren...

https://sites.google.com/site/ggxxaconline/setup

Haal deze, nullDC + mijn netcode speelt een stuk beter dan demul met kaillera shit. Er zit daar ook een irc channel bij waar ik te vinden ben. Als alternatief... ik woon in Berkel en Rodenrijs en ik werk in Den Haag. Dus als je wilt kunnen we een avondje afspreken.
 
Hahaahhahha oooh the challenge is on. When and where?


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
doc81":3uxklyg2 said:
Hahaahhahha oooh the challenge is on. When and where?


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nou ja, gezien jij in den haag woont stel ik voor een werkdag avond bij jou :D
 
Ow uhm, mijn huis is nu niet bepaald gast vriendelijk opgesteld, daarmee bedoel ik, ik moet eerst ruimte zien te maken, ik heb nog een bankstel die weg moet zodat ik alles kan her inrichten en aansluiten. Kan ook bij jou misschien en dan later, een andere keer bij mij?


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hey qko, kom maar eerst online, dat is wel beter. Ik zal de nodige installaties doen. Mn nickname is het zelfde als hier.


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Top