What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Guilty Gear Peoples

Uhm trail, dit werkt wel,
Wat je nodig hebt is:
-internet
-motionjoy installatie
-ps3 controller met usb kabel of ps3 arcade usb stick
-http://ggxx.wingdreams.net/files/ggxxreload.zip
-http://ggxx.wingdreams.net/files/NetPatchv20c.zip

En een nickname en een set of skills.
Oude pentium 4 kan het makkelijk aan, zelfs op een oude acer laptop draait het, maar ja smoesjes werken ook om onderuit te komen voor een beatdown hehahahahaha. Ik probeer vanavond online te zijn. Mijn nick name is doc81 natuurlijk, be there or be square hehehe



God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
hahaha, ik ga ervoor, terwijl ik geen 1 combo of special move ken voor GG.
Motionjoy???? wasdatdan?
kwam er wel achter dat mijn JVS strike niet zomaar werkt.
1 button is de alt toest, en daar kan GG bevoorbeeld niet mee overweg.
Vanavond nog is testen. Taito Type X1 werkt supersmooth via JVS strike.
 
Jvs strike??? Uitleg graag... Motionjoy is een soort virtuele installatie om een ps3 controller perfect te laten werken op de pc, zie motionjoy als de software die microsoft lever voor eeb usb xbox controller op de pc maar dan voor sony, unofficial dan ;-))) gna gna gna heheeh


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ik heb een PC in me NNC. Als ik dan me nnc control panel aansluit op op een JVS-Strike en die koppel aan me PC wordt me control panel gezien als een toetsenbord.
Daardoor kun je perfect Mame op een JVS cab gebruiken.
Alleen is button 2 dan de alt toets, en sommige emu's gaan daar niet goed mee om.

Maar die motionjoy ga ik zeker installeren.
Ik heb een Neo Geo AES stick voor PS3 liggen.......aansluiten!!!!!! :shock: :shock: :shock:
 
Hahahahaahah ik zei je toch, ben je er vanavond online???
Ik neem de laptop vanavond mee naar mn werk voor de nachtdienst, dus laat maar weten tot hoelaat je kan.

God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
En toen was het stil :-(( vavavond een match dadude aka robin hood :-p


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
hahahaha. zal vanavond is kijken of je online bent.

Maarre reden: GuildWars 2 en Borderlands 2. verslaafd
 
Ik was om 22.00 uur online en jij???

Na 5 defeats geloofde ik het daar wel en ben ik overgestapop GW2
 
Prima. doen we

anders doc81, stuur me ff je 06 dan whatsapp ik je als ik online ga en andersom.
 
Cageman":mrqpfptu said:
Jongens, pak dit anders verder op in PM?
Ik heb er persoonlijk niet zo veel problemen mee dat ze deze thread gebruiken hoor. Ik zou dolgraag eens willen zien dat mensen dit spel proberen te spelen. Hoe zit dat trouwens met die GGXXAC+R kast?:D
 
Eens met qko om dit topic niet helemaal uit te laten sterven hoor, maar de individuele invites werken via PM wat beter. Blijf vooral ervaringen en uitslagen posten :-)

Oh ja, de GGXXAC+R kast.. was het bijna vergeten :mrgreen:
 
Ik vind dit toch wel een van de ster-topics van dit moment eigenlijk. 3 pagina's (maar voor mn gevoel zijn het er 300), tijden bezig maar nog steeds niet gelukt om een gezamenlijke tijd voor 1 potje matten te vinden. Geweldig :)
 
ne0":1xwxnez5 said:
Ik vind dit toch wel een van de ster-topics van dit moment eigenlijk. 3 pagina's (maar voor mn gevoel zijn het er 300), tijden bezig maar nog steeds niet gelukt om een gezamenlijke tijd voor 1 potje matten te vinden. Geweldig :)

:lol: :lol: :lol:
 
Ja zeker dude zker, een geheel origineel ggxx ac nogwat kast is eingelijk mijn doel als ik een eengezins huis heb. Met arcade stick spelen is nog niet mijn ding met gg.
Check deze grand final 2012:

Dat is mijn doel ook.

Peace out.


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Top