What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Ik weet het... het is geen filmpje ;)
Maar dit is wel een geniaal :

22.jpg

His name is Dew (Dewkung), Rungkij Tsanon, a Thai professional gamer working for Galaxy Group company, Thailand. He's quite well known for his shows in many game arcades around Bangkok. Because of his talent, the company hired him as a presenter, to promote shooting games and give advises to new players.Once he told the interviewer "Sometimes people might think I'm crazy, but that's OK, I enjoy making them happy"

Weet nog dat Pascal en Arjan m nadeden op de HOD cab in december vorig jaar tijdens een meet in Z'meer. Good times :)

FOUTE SITE!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock:
sjezus, als je denkt dat het nog erger en lelijker kan, kom je ze daar keer op keer tegen. :vomit:

p.s. geweldig die kots smiley. voor deze site HEEEEL toepasselijk.

Ik ga pitten. Hopelijk krijg ik geen nachtmerries. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ken":1dhawkgt said:
Dank voor de link jinxz, gelijk even gedeeld op facebook. Wat een klasse site.

Ik geloof steeds meer in de veronderstelling dat er meer gekken los rond lopen dan dat er vast zitten. Deze site is in eerste instantie puur genieten maar moet tegelijkertijd ook de plaatsvervangende schaamte onderdrukken... Kansloos is een understatement in dit verband, graftakkenpleuristeringshizzle wat een bende zeg. :vomit: :vomit: :vomit:

Trailblazer":1qytpfqi said:
Ken":1qytpfqi said:

Ik geloof steeds meer in de veronderstelling dat er meer gekken los rond lopen dan dat er vast zitten. Deze site is in eerste instantie puur genieten maar moet tegelijkertijd ook de plaatsvervangende schaamte onderdrukken... Kansloos is een understatement in dit verband, graftakkenpleuristeringshizzle wat een bende zeg. :vomit: :vomit: :vomit:

Haha, ik heb me echt tot in tranen gelachen bij het zien van sommige 'paradijsvogels' :lol:
Moet wel zeggen dat ik na 1 dag opnieuw de site check voor updates en dat er maar 1-2 items bij zijn gezet.
D'r is nog hoop!

Jinxz":3bcfx1ny said:
Trailblazer":3bcfx1ny said:
Ken":3bcfx1ny said:

Haha, ik heb me echt tot in tranen gelachen bij het zien van sommige 'paradijsvogels' :lol:
Moet wel zeggen dat ik na 1 dag opnieuw de site check voor updates en dat er maar 1-2 items bij zijn gezet.
D'r is nog hoop!

Sodeknetters !
Het begint bij mij ook met heel erg hard lachen. Maar het houdt gewoon niet op en op een gegeven moment word ik wel een beetje misselijk van zo'n stortvloed aan kansloze types, haha !!

Niet echt arcade-related, maar dit blijft een leuk stukje lopen.

Edit: Nu in HD voor nog meer diepte!

Filmert is overigens later van een (andere) klif geflikkerd en overleden..

Wat een heerlijk filmpje! Die lach van die gast de hele tijd hahaha! En wat een random shit, dit kan echt alleen maar daar, te gek!

Back