What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Tja wat een dwaas, maar om heel eerlijk te zijn.... mooi is anders....
 
Ik vind die R-Type muur wel echt ubervet. Zie alleen niet in waarom je dat met strijkkralen moet doen, maar goed..
 
Doe mij maar even 30000 kraaltjes in de kleur zwart :P

Ik zou gewoon deze hebben laten spuiten op de meur.... maar ja is natuurlijk niet pixel-perfect!

rtype.jpg
 
Jinxz":rxcjac4q said:
Cageman":rxcjac4q said:
Ik gok een gevalletje ernstige OCD

:mrgreen:

OW SHIT! Ik was ook vaak m'n handen... ik heb OCD! :lol:

Nee Chris, je hebt last van een overactieve blaas... daarom moet je vaak je handen wassen :P
 
Da Dude":2bjq2kkv said:
Ik weet niet of mijn tong ook uit mijn mond hangt als ik ermee fiets. Maar tuurlijk wil ik die.
Ik ook. En daarna wil ik een leven.

En die robot is ook wel te gek! Hij ramt ook bijna iedereen voor zijn kop tijdens het rondlopen daar :D

*robot richt fucking grote gun op liev meisje van de vleeswaren afdeling van de AH*
"bzzz.. fwiiii.. prrrr... TWEE ONS ROSBIEF! EN SNEL EEN BEETJE! fffrrr... piii"

:mrgreen:
 
Vet!! Komt bij de deur parkeren toch weer een stukje dichterbij hahaha. Kun je alles goed in de gaten houden én geen gezeik met parkeervergunningen en -boetes!
 
:mrgreen: :mrgreen: op zich goed punt, maarja hoelang moet je wachten. voor je het weet zijn de slim uitgeklede versies er die :vomit: zijn
 
Back
Top