Da Dude
Nozomi Elite
is toch raar. ik ken hem niet, nooit zaken mee gedaan.
Maar ik heb zo'n hekel aan die klojo's op marktplaats, die dan wat van je willen kopen, en dan halverwege de deal niks meer laten horen. Of andersom, dat ze dan ook gewoon niks meer laten weten, omdat ze ergens anders een paar euro meer krijgen.
Zeg dan gewoon., ik zie ervan af. ook niet leuk, maar dan weet je waar je staat.
nouja, komt vast wel een scherm je kant op.
Maar ik heb zo'n hekel aan die klojo's op marktplaats, die dan wat van je willen kopen, en dan halverwege de deal niks meer laten horen. Of andersom, dat ze dan ook gewoon niks meer laten weten, omdat ze ergens anders een paar euro meer krijgen.
Zeg dan gewoon., ik zie ervan af. ook niet leuk, maar dan weet je waar je staat.
nouja, komt vast wel een scherm je kant op.