What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Candy Cab of 29" monitor

Hij paste maar net. Gelukkig was mijn vader gister thuis want ik kreeg hem niet naar boven getild.

Ik kan ook gewoon ductape gebruiken ipv karton. Past beter bij de bezel 8)

3s en st online spelen gaat nog wel maar dit ding is erg laggy. ( Ik merk het gewoon niet bij die games )


Psykick":29iagem5 said:
Valt niets toe te voegen aan wat er al is gezegd. Kom een keer kijken en dan valt alles ineens op zijn plek.

Als je wil kan je best een keer langskomen op een willekeurige avond als het allemaal wat lastig is op de vaste dagen. Ik kan dan wel proberen tijd voor je vrij te maken als ik het maar op tijd weet.

Succes!

Krijg ik dan de hele arcade voor mijzelf? 8)

Nee ik zal kijken of ik gewoon op een open dag kan komen. Zelf vind ik het reizen geen probleem en de kosten ook niet maar het is gewoon kut dat het ov 's nachts niet actief is. Daarom ben ik afhankelijk van een vriend met z'n auto (heb zelf geen rijbewijs) of ik moet ergens in de buurt slapen want anders moet ik al om elf weer de trein terug pakken. Maar ik denk dat eind maart/heel april wel moet lukken.
 
Chapddr":2phodgjr said:
Nee ik zal kijken of ik gewoon op een open dag kan komen. Zelf vind ik het reizen geen probleem en de kosten ook niet maar het is gewoon kut dat het ov 's nachts niet actief is. Daarom ben ik afhankelijk van een vriend met z'n auto (heb zelf geen rijbewijs) of ik moet ergens in de buurt slapen want anders moet ik al om elf weer de trein terug pakken. Maar ik denk dat eind maart/heel april wel moet lukken.

Vergeet niet dat we tegenwoordig op de zaterdag open zijn en dat al vanaf 4 uur. Dus als je dan om 11 uur de trein moet halen, heb je 7 uur de tijd ! (en we sluiten rond 12 uur, dus je mist slechts een uurtje.)
 
Oh echt? Dat had ik nog niet gezien. Dan zou ik dat e.v.t. kunnen combineren met zo'n kruidvattreinticket.

En ik ben al de hele dag op het internet aan het kijken hoe het precies zit met 15khz hardware/games (zoals MVS spellen) op een 31khz monitor. Ik lees op de ene website dat het schadelijk is voor de monitor en het helemaal niet doet (out of synch) en op de andere lees ik dat je een cga to vga converter nodig hebt. Hoe zit dit precies? Want ik ga misschien een tweede kast kopen en zou ook graag ST en third strike er op willen spelen i.p.v. met een emulator. (Daar speel ik de onbetaalbare games op, hihi :oops: )
 
Om 15khz bronnen op een 31k monitor te tonen heb je inderdaad een 'cga to vga' converter nodig, ook wel bekend als upscaler.
 
En dat is veilig? En is er ook spraken van kwaliteitverlies? ( slechter beeld, langzamer etc. )
 
Kwaliteit is afhankelijk van de scaler en van het gebruikte scherm. Niks verslaat het origineel, maar een combinatie van een goed scherm en een goede upscaler (evt icm een SLG3000) kan een heel mooi plaatje geven. Kom een keer langs in het NGC; we kunnen het allemaal laten zien :)
 
Ik heb zelf een Naomi, met upscaler, en cga-vga voor MVS. Zal wel een topic openen (wss van het weekend) met work log, foto's, etc ;) Kun je zien hoe het is
 
Na een gefaalde deal weer op zoek naar een cab. Hoeft niet per se meer een naomi te zijn.
 
Ik ga kijken of ik iets tofs voor je kan vinden.

Was je trouwens niet bij Melvin Brouwer geweest met je pa? Is dat niet goed afgelopen?
 
Zou deze zaterdag gaan maar sinds vorige week vrijdag niks meer gehoord terwijl hij wel gewoon actief is op z'n e-mail. Ik ga er dus van uit dat het niet doorgaat.

En bedankt! Zou tof zijn :)
 
misschien leest ie dit forum, en daarom dat ie vreemd doet.
rare snuiter die Melvin. Zal hem dan wel verkocht hebben aan een ander.

meestal reageren mensen daarom niet meer. Wees dan gewoon eerlijk.

Heb ik ook gehad met een kerel toen ik langs wilde om mijn eerste cab op te halen (woody neo geo ding). Achteraf gelukkig maar, want zo kwam ik erna via Ronnie aan mijn mooie NAC, en later mijn NNC.
 
Hij leest hier sowieso. Ik heb ook negatieve ervaring met hem gehad, en toen had ik dat hier aangekaart. Kreeg daarop volgend een mailtje van hem dat hij geen zaken meer wilde doen, had hier het verhaal gelezen nl.

Toen was het btw wel in eens snel afgehandeld met terug sturen etc.
 
Ja zoiets had ik mij ook al bedacht. Misschien wilt die het gewoon niet door laten gaan omdat ik op nozomi zit of omdat het toch pruts was en de furie van nozomi niet wilde meemaken? Haha

Achja ik vind wel een andere cab. Hopelijk al iets voor zaterdag want dan moet ik toch naar het noorden van het land.

Ergens vind ik het ook niet erg meer omdat ik me nu wat meer realiseer dat het misschien toch een miskoop zou zijn geweest. Maar inderdaad, laat dan even wat weten.... Straks stond ik bij hem voor niks voor de deur als ik gewoon nog dacht dat de deal doorging.

Maar als de deal gewoon door was gegaan zonder gedoe was er geen reden geweest om er van uit te gaan dat er iets niet klopte. Hij reageerde inderdaad niet meer na mijn verjaardag toen ik op nozomi had gepost dat ik een naomi met twee systemrn zou kopen.
 
Back
Top