Psykick":29iagem5 said:Valt niets toe te voegen aan wat er al is gezegd. Kom een keer kijken en dan valt alles ineens op zijn plek.
Als je wil kan je best een keer langskomen op een willekeurige avond als het allemaal wat lastig is op de vaste dagen. Ik kan dan wel proberen tijd voor je vrij te maken als ik het maar op tijd weet.
Succes!
Chapddr":2phodgjr said:Nee ik zal kijken of ik gewoon op een open dag kan komen. Zelf vind ik het reizen geen probleem en de kosten ook niet maar het is gewoon kut dat het ov 's nachts niet actief is. Daarom ben ik afhankelijk van een vriend met z'n auto (heb zelf geen rijbewijs) of ik moet ergens in de buurt slapen want anders moet ik al om elf weer de trein terug pakken. Maar ik denk dat eind maart/heel april wel moet lukken.