RoOd
Shmup Veteran
Anunaki":6fud2uta said:Is heen en weer toch al gauw 2200 km + de eurostar of boot
dat wordt tenzij je diesel rijd en nog meer spullen meeneemt een duur grapje
ik denk dat je met de huidige stand van zaken rond calais niet echt met de tunnel of boot wilt.
Echt chaos daar en er hoeft maar weer 1 vluchteling de tunnel in te lopen en je zit vast.
plus dat de security checks nu helemaal a relaxed gaan zijn na afgelopen weekend.
ik heb mijn trip deze kerst naar de familie in londen afgezegd, doe een roadtrip terug naar NL en probeer het rustig te houden....