What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Anunaki":6fud2uta said:
Is heen en weer toch al gauw 2200 km + de eurostar of boot

dat wordt tenzij je diesel rijd en nog meer spullen meeneemt een duur grapje :)


ik denk dat je met de huidige stand van zaken rond calais niet echt met de tunnel of boot wilt.
Echt chaos daar en er hoeft maar weer 1 vluchteling de tunnel in te lopen en je zit vast.
plus dat de security checks nu helemaal a relaxed gaan zijn na afgelopen weekend.

ik heb mijn trip deze kerst naar de familie in londen afgezegd, doe een roadtrip terug naar NL en probeer het rustig te houden....
 
Brandstof is het probleem niet. Rijdt diesel leasebak met buitenland tankpas :). Maar de tijd die je er voor kwijt bent, heb ik 'ff' niet. Tevens wat je zegt is ook waar... Vraag me af hoe lekker het allemaal loopt mbt tunnel / boot. En dan nog het gehannes met een aanhanger over zo'n lang stuk. Mij niet gezien :).
 
Mart":3vhk969u said:
Een koopje.
Zal best een leuke klassieker zijn, maar 2,500 Euro !?!
http://link.marktplaats.nl/m991462388
Lekker ook dat je even de moeite neemt om de foto's recht te zetten voordat je hem op MP knalt.

Beetje alsof je een luxe villa te koop zet, en een foto van de badkamer op funda zet met een verse drol nog in de plee.

Stelletje sukkels heb je toch ook man. En er is geen excuus zoals 'ik weet niet hoe het werkt met foto's enzo'. Daar heb je het internet voor om dat uit te zoeken. Datzelfde internet waar je nu je veel te dure cab op probeert te verkopen. op zijn kant.
 
Mart":l5ge2bjc said:
Een koopje.
Zal best een leuke klassieker zijn, maar 2,500 Euro !?!
http://link.marktplaats.nl/m991462388
Lekker ook dat je even de moeite neemt om de foto's recht te zetten voordat je hem op MP knalt.

Beetje alsof je een luxe villa te koop zet, en een foto van de badkamer op funda zet met een verse drol nog in de plee.

Stelletje sukkels heb je toch ook man. En er is geen excuus zoals 'ik weet niet hoe het werkt met foto's enzo'. Daar heb je het internet voor om dat uit te zoeken. Datzelfde internet waar je nu je veel te dure cab op probeert te verkopen. op zijn kant.
 
Ik heb zelf welleens gehad dat foto's vanaf mijn mobiel bijgedraaid waren, en als ik ze dan uploade naar MP, ze dan weer 90graden terug draaiden.
Best vreemd.


Maarre als die 2500 euro waard is, ga ik mijn Vewlix te koop aanbieden voor 10.000.
Koop ik er bij Chris alle kleurtjes ervoor terug.

Verkopers denken dat alles tegenwoordig goud waard is, en kopers bieden een bos wortels.
rare jongens daar op marktplaats.
 
Het is wel letterlijk de ziekste game ooit.
Ja, het is 'die' game.
Al zou ik 'm gratis krijgen! brrrrrr
 
Sowieso is er opeens een neo geo prijs explosie op marktplaats. Zie fatal fury opeens voor 160 euro?!?
En nog wat andere Carts voor boven de 150 euro waarbij ik me afvraag wie dat gaat betalen??
 
ja wie weet, staat ook een of andere kit te koop voor 190 euro waarvan ik dacht soweeeee ik ga ook alls in de verkoop zetten :)
 
RoOd":2umw30vl said:
Sowieso is er opeens een neo geo prijs explosie op marktplaats. Zie fatal fury opeens voor 160 euro?!?
En nog wat andere Carts voor boven de 150 euro waarbij ik me afvraag wie dat gaat betalen??

Dat gaat niemand er voor betalen, wat een mongool zeg die verkoper.
 
Da Dude":18ptmr13 said:
Ik vind het wel wat voor Chtulu.
Maa dan als die 250 kost oid ;-)

Nee sorry, zelfs ik vind dat spel te slecht en voor die prijs kan ik véél leukere spulletjes kopen.

Hoeveel voor een Fatal Fury??? Das gewoon komisch...die Marktplaats malloten ook weer...
 
ha ha ha wat maken jullie druk iemand betaald graag veel geld voor een oude tv in een houten kast woodieklassieker iemand anders betaald meer dan 1500 voor een oude 720p scherm in een metalen kast vewlix moet iedereen toch weten
 
shootem":2yzfal8g said:
ha ha ha wat maken jullie druk iemand betaald graag veel geld voor een oude tv in een houten kast woodieklassieker iemand anders betaald meer dan 1500 voor een oude 720p scherm in een metalen kast vewlix moet iedereen toch weten
Goed idee om iedereen hier even te beledigen ook. Een 'oud 720p scherm in een vewlix'.. een 'oude tv in een houten kast'... owkeee...
 
ik zeg dat het allemaal veel geld is is toch niet beledigen ik zie wat een sukkel wat een mongool hier boven dat is beledigen
 
Dit is het topic, waar we zitten te bakkeleien over dingen die buiten proporties, of gewoon vreemd worden aangeboden. Ieder mag vinden wat ze willen, en vragen wat ze willen. soms slaan de prijzen gewoon door, een verkeerde kant op.



Klopt......met je tablet kun je ook alles spelen,
 
shootem":n1wgf3px said:
ik zeg dat het allemaal veel geld is is toch niet beledigen ik zie wat een sukkel wat een mongool hier boven dat is beledigen

Lekker bezig. Jammer zulke opmerkingen. :|
 
Ik zal even wat woorden herhalen van Shootem; ik heb een autistise stoornis en leer achter... bla bla bla

Nou goed xxx van iemand met een gaar 720P scherm :P
 
Back
Top