What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Dude! Pony´s lelijk?
Ben het met je eens dat de IV niet mooi is nee, maar die anderen!

Ik vind dit oprecht hele vette cabs;

4910704769_140f1de6f1_b.jpg

P1040638.jpg~original


Panel is idd NAC wannabe van die OK Baby
 
Personal opinion, pony's zijn afschuwelijk. Iets wat "Eend78" had kunnen ontwerpen. Rare hoek van het scherm, ze vierkant als een Lada en die topper "Video Game" lijkt wel op een europese universele woody. Ze hebben nieteens de moeite genomen om egaal licht achter de topper te zetten, gewoon een gloeilamp in het midden, klaar.

OK Baby's hebben misschien de looks waar je met een oog-afwijking ergens nog mee weg komt maar het is gebouwd met de intentie om zo goedkoop mogelijk te zijn. De bouwkwaliteit is echt ernstig.
Als men liefde heeft voor Japanse cabs heeft dan kan het toch niet zijn dat dergelijke made-in-china ripoffs een thumbs up krijgt?

Maarja, wie ben ik... ik vind een Egret29 mooi ;)
 
Sorry, maar daarom zei ik ook alle Pony's. Ik vind dit dus echt oprecht overhypte oerlelijke cabs. Ik begrijp serieus niet wat mensen hier mooi aan vinden.
Vandaar dat mijn enige referentie van de OK Baby het panel was,ik heb geen verstand van lelijke cabs (lees Pony's) :mrgreen:

Het is gewoon een kwestie van smaak, ik merk ook vaak dat dingen die ik mooi vind door anderen spuuglelijk worden gevonden.
 
pony's hebben inderdaad echt freaky veel volgelingen. Zag al eens iemand voorbij komen met "pony fanclub".
Ik haal personlijk nog liever een 40seat Star Horse in huis. Inclusief slapende Japaners ;)
IMG_4625.JPG
 
Eerlijk is eerlijk, ik heb die OKBaby destijds niet gekocht omdat die mooi was.
Hij was ongeveer de helft van de prijs van een behoorlijke candy
~OKBaby 350
~Astra 650
Dat is de reden om voor een OKBaby te gaan, maar achteraf had ik misschien wat langer moeten sparen voor wat behoorlijks. Desalnietemin is de OKBaby technisch een prima cab; Goed sterk plastic, etc.
 
Ligt aan je budget denk ik. een OK baby voor 100 om kant en klaar mame op je werk in te draaien. Ik ben voor. Maar voor thuis wil ik wat meer eyecandy

Ik vind hoekige japanse cabs vaak niet mooi. Die Pony Mark cabs zijn niet mijn ding. EenAero City vind ik persoonlijk ook niet mooi, maar kan nog net.
 
P.s. ik dacht dat the house of games werd verbouwd, en daarom een tijdje dicht ging (stond op FB).
Niet dus :?: :?: :?:
 
Zouden ze wel willen. Ze gaan inderdaad de toko verbouwen naar een gokpalijs mits ze op tijd de gemeente zover krijgen om een gokvergunning af te geven. Maar naast 2 gigantische scholen lijkt het me niet gemakkelijk :)
Geen vergunning -> toko dicht.
 
Protip:

Zoek je een Killer Instinct ga dan niet voor deze.. verkoper heeft ook nog een cab staan, maar blijkbaar "echt" niet de moeite genomen om deze pcb er even in te testen samen met de CF adapter die hij ook (los) verkoopt.
 
Asure":35fgjb2n said:
Protip:

Zoek je een Killer Instinct ga dan niet voor deze.. verkoper heeft ook nog een cab staan, maar blijkbaar "echt" niet de moeite genomen om deze pcb er even in te testen samen met de CF adapter die hij ook (los) verkoopt.

Naar de klote, valt niet op met zijn andere advertenties, en dat weet ie vast heel goed.
 
Jinxz":v8jf7xw7 said:
Da Dude":v8jf7xw7 said:
Ik heb geen auto waar die inpast. Maar hij is gratis
Ophalen zou ik zeggen:

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Zow, ik heb 'm in real life gezien en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo duidelijk een product "made in China" heb zien zijn... Focking kristal geslepen balltop van 5cm doorsnede met een gif-groen kleurtje, Control panel met een vorm die ik nog niet eerder had gezien (dus niet uitwisselbaar met candies), vage ingedeukte leaf-buttons... all wrong.
Oh ja, de reden dat ie gratis is... weer een arcade minder in NL. Hall of Game in Tilburg houdt er a.s. zaterdag mee op. Drie maal raden wat het gaat worden als ze een doorstart kunnen maken... een gokhal. Geen redemption, alleen gokken...

Hall of shame in dit geval :vomit: wat een keiharde faal, nu ik weet wat het wordt ga ik ze keihard boycotten :P
 
Cageman":3qdmjg3n said:
dexx":3qdmjg3n said:
Hall of shame in dit geval :vomit: wat een keiharde faal, nu ik weet wat het wordt ga ik ze keihard boycotten :P
Want je kwam er elke week?

:mrgreen:

Oh Hell no!! :P 2 keer in m'n leven daar geweest, blij dat de hal weg is.. Dit was gewoon een schande voor de arcade liefhebbers.
 
Back
Top