Asure":35fgjb2n said:Protip:
Zoek je een Killer Instinct ga dan niet voor deze.. verkoper heeft ook nog een cab staan, maar blijkbaar "echt" niet de moeite genomen om deze pcb er even in te testen samen met de CF adapter die hij ook (los) verkoopt.
Da Dude":t0yapdbs said:Loading…
www.humblebundle.com
Er zijn een aantal Shmups in een Steambundle deze week.
Jinxz":v8jf7xw7 said:Da Dude":v8jf7xw7 said:Ik heb geen auto waar die inpast. Maar hij is gratis
Ophalen zou ik zeggen:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Zow, ik heb 'm in real life gezien en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo duidelijk een product "made in China" heb zien zijn... Focking kristal geslepen balltop van 5cm doorsnede met een gif-groen kleurtje, Control panel met een vorm die ik nog niet eerder had gezien (dus niet uitwisselbaar met candies), vage ingedeukte leaf-buttons... all wrong.
Oh ja, de reden dat ie gratis is... weer een arcade minder in NL. Hall of Game in Tilburg houdt er a.s. zaterdag mee op. Drie maal raden wat het gaat worden als ze een doorstart kunnen maken... een gokhal. Geen redemption, alleen gokken...
Want je kwam er elke week?dexx":313cxtli said:Hall of shame in dit geval :vomit: wat een keiharde faal, nu ik weet wat het wordt ga ik ze keihard boycotten![]()
Cageman":3qdmjg3n said:Want je kwam er elke week?dexx":3qdmjg3n said:Hall of shame in dit geval :vomit: wat een keiharde faal, nu ik weet wat het wordt ga ik ze keihard boycotten![]()
:mrgreen: