What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ze hadden een aantal grappige machines maar vanaf het moment dat de eigenaar d'r geen geld meer in wou steken en de zaak liet verslonzen was het inderdaad een paupere aanblik.
Constant hangjongeren voor de deur en zodra je binnen komt val je op je bek vanwege opkrullend tapijt.
 
Jinxz":127ihfq1 said:
Ze hadden een aantal grappige machines maar vanaf het moment dat de eigenaar d'r geen geld meer in wou steken en de zaak liet verslonzen was het inderdaad een paupere aanblik.
Constant hangjongeren voor de deur en zodra je binnen komt val je op je bek vanwege opkrullend tapijt.

dat was de mooiste attractie ja :mrgreen: maar goed, game over voor hun.. wij gaan door met verzamelen van goede games :)
 
Cageman":13hfcxme said:
Precies. En jij?

:mrgreen: ;)

snap.jpg
 
Cageman":1mbo04bm said:
dexx":1mbo04bm said:
wij gaan door met verzamelen van goede games :)
Precies. En jij?

:mrgreen: ;)

ik doe rustig aan ;) over een maandje ben ik ergens waar genoeg arcade te zien is.

enne.. niks oh snap, waar je ook op doelt.... dat interesseert me geen reet :mrgreen:
 
Ik lachtte om het hele verloop, maar vooral om de opmerking van Arjan, sorry Dexx :mrgreen:

Ik ben btw. een kast die jij wel kan waarderen denk ik. De Drum station, precies wat jij doet, maar dan met een drumstel :D
 
Psykick":2nlscuhg said:
Ik lachtte om het hele verloop, maar vooral om de opmerking van Arjan, sorry Dexx :mrgreen:

Ik ben btw. een kast die jij wel kan waarderen denk ik. De Drum station, precies wat jij doet, maar dan met een drumstel :D

Geeft niet Man ;) Maarre... De drum station?? Wat voor unit is dat dan? :mrgreen:
 
Jinxz":1zduaonc said:
dexx":1zduaonc said:
enne.. niks oh snap, waar je ook op doelt.... dat interesseert me geen reet :mrgreen:

En gelijk heb je. Ieder z'n ding.

Precies, ik krijg wel vaker van die flauwe geintjes naar m'n hoofd geslingerd, maar ja ik hou nou eenmaal van music games, race en puzzle games.. Kies wel de leuke uit :mrgreen: dus, alles wat anderen niet interesseert... Hou dat lekker voor jezelf he ;)

Game on!!
 
cthulhu":2dc9dwpg said:
dexx":2dc9dwpg said:
Geeft niet Man ;) Maarre... De drum station?? Wat voor unit is dat dan? :mrgreen:

Dittum?


Aha, ja zo'n apparaat heb ik in Vlissingen zien staan, wel cool die echte drums.. Maar ja, dit is niks voor mij, ik drum niet :mrgreen:
 
Vriend van mij vraagt wat die kost. is wel bang dat ie niet gaat passen op zijn kamer. maar is toch wel benieuwd
 
Wordt voorlopig nog even niet verkocht Robin. IK moet hem eerst helemaal nalopen en zo.
Daarna ga ik kijken of het voor het NGC van waarde is, zoniet wordt hij verkocht. Ik zal hem
wel dibs geven :)
 
dexx":3u3md4sl said:
dus, alles wat anderen niet interesseert... Hou dat lekker voor jezelf he ;)
Precies. Dus post vooral dingen die we allemaal interessant vinden, dexx.

:mrgreen: ;)
 
Cageman":2lqaim60 said:
dexx":2lqaim60 said:
dus, alles wat anderen niet interesseert... Hou dat lekker voor jezelf he ;)
Precies. Dus post vooral dingen die we allemaal interessant vinden, dexx.

:mrgreen: ;)

ja leuk hoor :mrgreen: m'n spul is hardcore genoeg ;) kijk jij nou maar uit dat je units niet door de vloer zakken....
 
Back
Top