Marcosan30
Shmup Veteran
Zo volgens mij is dat zo illegaal als wat om een naomi op die manier aan te prijzen :shock:
Op de meeste fora is het legaal om een netdimm aan te bieden, maar dan zonder zero PIC (Arjan zal trots zijn)
Die house of the dead is wel nice
Op de meeste fora is het legaal om een netdimm aan te bieden, maar dan zonder zero PIC (Arjan zal trots zijn)
Die house of the dead is wel nice
