What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Zo volgens mij is dat zo illegaal als wat om een naomi op die manier aan te prijzen :shock:
Op de meeste fora is het legaal om een netdimm aan te bieden, maar dan zonder zero PIC (Arjan zal trots zijn)

Die house of the dead is wel nice :D
 
Ik vind het lullig om hiervoor een nieuw topic voor aan te maken maar wat is een gangbare prijs voor deze MVS carts:
-Street Hoop
-Blazing Star met AES logo-sticker
-The Last Blade Japans

En is een Blazing Star met AES logo-sticker een bootleg of niet? De verkoper zegt van niet omdat er geen eproms in zitten maar ik vind het wel raar :/ (Hij zegt dat alle Blazing Stars die die ooit verkocht heeft er zo uit zagen)
 
De europese markt kan echt heel erg verschillen qua waarde dan in Amerika voor mijn gevoel. Ik had die van Neo-Geo.com al gecheckt maar voor mijn gevoel klopte die niet helemaal meer. Deze website is wel stukke beter, thanks! Die sla ik op :D

Maar ik postte vooral om te weten of een blazing star dan geen bootleg is :/

Edit:

Foto :D
11741065573_05dac34560.jpg
2014-01-02 17.59.50 by ChapDDR, on Flickr

Edit Nr.2 :

Er zijn veel met fake-labels in de omloop maar het zijn wel echt cartridges :D Vraag is dus beantwoord. (Heb het na een half uurtje zoeken kunnen vinden)
 
Als je dat wil weten, zul je waarschijnlijk pictures moeten posten. :D
Mensen op het neo geo forum zullen het dan in een instant kunnen zeggen

Mooi dat je het gevonden hebt Cas :D
 
ChapDDR":vnpjpom3 said:
Maar ik postte vooral om te weten of een blazing star dan geen bootleg is :/

Er zijn veel met fake-labels in de omloop maar het zijn wel echt cartridges :D Vraag is dus beantwoord. (Heb het na een half uurtje zoeken kunnen vinden)

Labels zeggen helemaal niets, om zeker te weten of iets géén bootleg is, moet je de printplaten zien en kijken of alles origineel is of niet.
 
Helaas lukt het controleren d.m.v. open maken pas na de aankoop :P maar aangezien hij zegt dat ze echt zijn ga ik daar maar van uit. Verkoper is een toffe vent dus als eentje toch een bootleg blijkt te zijn komen we er vast wel uit :)

En die Capcom Cute is wel vreselijk tof!
 
ChapDDR":2opv4594 said:
Helaas lukt het controleren d.m.v. open maken pas na de aankoop :P

Geen idee hoe het is in de mvs-scene maar volgens mij is het perfect normaal om foto's te vragen van printplaten van veel gebootlegde carts, die origineel duur zijn. Voor de aankoop dus.
 
soms kan je de cart ook een beetje schuin houden kijk je een beetje door die rasters
en dan kan je snk zien staan niet altijd .
 
Altijd vragen of ze foto's kunnen maken van de printplaten, dat is inderdaad heel erg normaal om te doen bij MVS cartridges. Natuurlijk alleen echt nodig voor dure spellen. Als een verkoper dit niet wil doen, dan kunnen ze iets te verbergen hebben. Vooral Ebay nooit vertrouwen.
 
Ik geef het adres Marco, jij haalt hem op ;)

Wel afleveren bij mij thuis graag!
 
Is goed, neem ik die prachtige vewlix van je weer mee :D
Lekkere blonde trendsetter, al de jongens van het Ngc lopen achter jouw aan :D
 
Zijn hele mooie kastjes en zou er graag één willen, maar nooit tegen die prijzen. Ik ben zooo blij dat ik die Mushiking cabs heb. Scheelt een bekkie geld hehe
 
Back
Top