What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik zeg; Gallery of Shit.... of bestaat die bij ons al?

Ik zeg 2; DaDude.. is repost dacht ik :)

Ik zeg 3; Jamma+, wat een controlpanel haha;
cp.jpg
 
Da Dude":20v7wrpl said:

Verkoper verkoopt Daytona twin en Sega Rally twin (en nog wat andere meuk)

Heerlijk om marktplaats advertenties af te schieten.
'Moet weg wegens ruimte gebrek' ... Heb je die hal eromheen gezien. Daar kun je een Airbus A380 stallen ;)


DLX":20v7wrpl said:
Ik zeg 3; Jamma+, wat een controlpanel haha;
cp.jpg

Omfg daar is ZO veel mee mis... tering
 
Dat is meer een houder om je joysticks en knoppen in te zetten zodat je ze niet kwijtraakt. Als het ook maar bedoeld is als iets anders: nekschot ;-)
 
Kwam ze ook volop tegen op gamescom. Vergat te kijken wat ze daar kosten. Blijft een gaaf ding.
 
DLX":24p9c8m0 said:
Da Dude":24p9c8m0 said:
Voor degene die denkt dat deze Goude met diamanten cab het echt waard is.
sipertech voo 1200 :shock: :shock: :shock:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Niks mis mee; mooi controlpanel, mooie blauwe fan (sorry speakers), dikke subwoofer, hij kan praten, 123 miljoen emulatoren, en een geweldige prijs... inclusief breedbeeld scherm van 22 inch. Ik zeg doen!

Prachtige controlpanel :!: Met een ingebouwde handicap voor player 2 :D
 
studentzki":399iy3ar said:

Netjes gemaakt, kan niet anders zeggen. Wel aan de prijzige kant, maar met CRT!
Zie je niet vaak...

Inderdaad, dit is de mooiste bartop die ik ooit heb gezien, steekt met kop en schouders boven de rest (van de ééntonige massa) uit.
 
Back
Top