What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Daar heb ik veel guldens in gegooid.

Meteen even gemailt naar zijn vraagprijs.
 
De operation Wolf kast kost 125,- als je hem snel ophaald. Zo vlak voor mijn vakantie naar Japan ga ik dat niet meer doen. Maar voor degene die die game net zo vet vind als ik. Kopen!!!!!
 
misschien iets voor iemand hierzo
Mooie STAR WARS Gokkast (wandkast)
http://www.collectiblez.nl/forums/showt ... hp?t=17130

ik weet niet of de link zichtbaar is daarom de inhoud gekopieerd :

Hierbij wordt een zeer mooie en goed functionerende STAR WARS Gokkast te koop aangeboden. Het is een model wandkast en is compleet met ophangbeugel, sleutels en beschijving.
Kast werkt super en heeft veel spel.
Geluid en licht werken perfect.

Tevens zitten er ook nog een hoop Star Wars tokens bij om te gebruiken ipv geld (tokens zijn voor zien van SW logo.en Tie-fighter).
Speelt ook gewoon op euro's (voor de mensen die hem als spaarpot willen gebruiken).

Prijs 230 euro.

Moet worden opgehaald. Heb je vragen mail dan even.

Foto's zijn van mijn eigen aangeboden gokkast.

(een evt ruil is bespreekbaar, bv tegen GG/Sideshow/Attakus en Master Replicas)

13556483.jpg


13556486.jpg


13556493.jpg


13556507.jpg
 
ik vind de tekst naast de foto toepasselijk: Te mooi om waar te zijn? Check eerst... of die 5 bacardi's als ontbijt al uitgewerkt zijn
 
Back
Top