Da Dude
Nozomi Elite
Nouja, de cab ziet er wel stoerder uit
flay":yth9n5u2 said:Arcade kast colossus met een 33'' scherm, gratis.
http://www.flipperforum.be/viewtopic.php?f=39&t=127
Jinxz":l7atxxw2 said:Operation Wolf. vette game :
http://link.marktplaats.nl/705264123
Hierbij wordt een zeer mooie en goed functionerende STAR WARS Gokkast te koop aangeboden. Het is een model wandkast en is compleet met ophangbeugel, sleutels en beschijving.
Kast werkt super en heeft veel spel.
Geluid en licht werken perfect.
Tevens zitten er ook nog een hoop Star Wars tokens bij om te gebruiken ipv geld (tokens zijn voor zien van SW logo.en Tie-fighter).
Speelt ook gewoon op euro's (voor de mensen die hem als spaarpot willen gebruiken).
Prijs 230 euro.
Moet worden opgehaald. Heb je vragen mail dan even.
Foto's zijn van mijn eigen aangeboden gokkast.
(een evt ruil is bespreekbaar, bv tegen GG/Sideshow/Attakus en Master Replicas)
![]()
![]()
![]()
![]()