What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Of één van de software titels is een priceless gem, óf deze verkoper moet een nekschot krijgen.

Cageman":yshij2ig said:
Of één van de software titels is een priceless gem, óf deze verkoper moet een nekschot krijgen.

Zowiezo een nekschot.

Start: plat slaan met z'n 8 bit cartridges..... Next (vrije vertaling):

"He falls down screaming, blood squirts out of his nose, nobody says fucking shit after that. You might get some bitch talk shit to you and watch him shut the fuck up. So if he is giving you static, he probably thinks he's a real cowboy, so you gotta break that son of a bitch in two. If you wanna know something and he won't tell you, cut off one of his fingers. The little one. Then tell him his thumb's next. After that he'll tell you if he wears ladies underwear".

Was that as good for you as it was for me?

:vomit:

Hilarisch...bieden vanaf 2000 Euro! Mijn bod van 5 Euro was dus te laag...

Meneer Almighty door de bocht, €899,- voor zo'n gedrocht is echt oplichting.

Hoezo, wat is er mis mee dan?

Hey chef, Ik kan merken dat jij naar de gamescon bent geweest. Je kijkt nog steeds door die roze bril.
Als je weer op aarde bent, bekijk die foto dan nog eens :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Da Dude":35xm4xaz said:
Hoezo, wat is er mis mee dan?

Hey chef, Ik kan merken dat jij naar de gamescon bent geweest. Je kijkt nog steeds door die roze bril.
Als je weer op aarde bent, bekijk die foto dan nog eens :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Eenieder die mij kent weet dat het sarcasme eraf droop ;)

Back