What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Da Dude":p98t4q52 said:

Lol bij de 1e cab zijn het gewoon de foto's die de duitse aanbieder gebruikte om 'm op ebay.de aan te bieden.
Dit is een huidige advertentie van alpha-electronic.de
m3ICBy2m3YjdmIBpdrGfzSg.jpg
 
Snap maar weinig van deze advertentie:
http://link.marktplaats.nl/703559868

- 'Sub elektro' ...?
- 'liggende glasplaat' ...?
- 'Plaatwerk origineel zwart afgezet met kunstof bies' ...?
- 'beeldscherm teller'... dus een 60-in-1 die alleen op donkey kong afgesteld staat ofzo?
 
Jep vage advertentie... foto's op aanvraag... jaja...

Maar wat is dit;

Metelen joystick met ronde knop?
Ingesteld op guldens?

:P
 
DLX":16alvews said:
Jep vage advertentie... foto's op aanvraag... jaja...

Maar wat is dit;

Metelen joystick met ronde knop?
Ingesteld op guldens?

:P

tja ik heb een verzoek gestuurd voor de foto's. Ben benieuwd. Ik denk zelf een universal cab ofzo met een 60-in-1 ;)
 
Jinxz":2nvddhg1 said:
tja ik heb een verzoek gestuurd voor de foto's. Ben benieuwd. Ik denk zelf een universal cab ofzo met een 60-in-1 ;)

Chris, hoe staat het met de foto's :P
 
DLX":3rtue8so said:
Jinxz":3rtue8so said:
tja ik heb een verzoek gestuurd voor de foto's. Ben benieuwd. Ik denk zelf een universal cab ofzo met een 60-in-1 ;)

Chris, hoe staat het met de foto's :P

Vraag ik me ook af ;) Ga die gast er geen 2x om vragen. Lijkt wel een hoax.
 
Dat ie nog een meerprijs durft te vragen voor een Hyperspin 2013 2 Terrabyte HDD.
 
Back
Top