doc81
Combo Keeper
XBL: JesusFreak81
sjorspion":1pu4kdd9 said:Gameholic":1pu4kdd9 said:Update bij mij .. heeft er niemand Super Smash Bros Brawl?
PSN: DutchSkittlez
Niet lachen ja ik was nog jong en naief
Daarvoor heb ik altijd AXL (gezien me achternaam 8) )Vroeger gebruikte ik altijd 'ACE', maar dat werd op een gegeven moment teveel gemeengoed Paste wel altijd in de highscore-lijstjes met die drie letters.
http://avatar.xboxlive.com/avatar/gamertaghere/avatar-body.png

Cageman":31fwhj35 said:En voor wie het nog niet wist (oude truc, maar goed), je kunt je XBOX avatar simpel opvragen met de urlCode:http://avatar.xboxlive.com/avatar/gamertaghere/avatar-body.png
Zo ziet UltraSven eruit op XBOX Live:
En dat is geen geintje. Check de eigenschappen van bovenstaande pic maar. Hahahahahaha!!!
:mrgreen: