What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GAMERTAGS (PS3 en Xbox360)

PSN: DutchSkittlez

Niet lachen ja ik was nog jong en naief :lol:
 
PSN: DutchSkittlez

Niet lachen ja ik was nog jong en naief

Dude, hoe denk je dat ik aan Da Dude kom.
Die goeie ouwe tijd, toen we nog jong waren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Maar cageman is gewoon een hele volwassen keuze ;-) Vroeger gebruikte ik altijd 'ACE', maar dat werd op een gegeven moment teveel gemeengoed :-) Paste wel altijd in de highscore-lijstjes met die drie letters.
 
Vroeger gebruikte ik altijd 'ACE', maar dat werd op een gegeven moment teveel gemeengoed Paste wel altijd in de highscore-lijstjes met die drie letters.
Daarvoor heb ik altijd AXL (gezien me achternaam 8) )
 
En voor wie het nog niet wist (oude truc, maar goed), je kunt je XBOX avatar simpel opvragen met de url
Code:
http://avatar.xboxlive.com/avatar/gamertaghere/avatar-body.png

Zo ziet UltraSven eruit op XBOX Live:

avatar-body.png

En dat is geen geintje. Check de eigenschappen van bovenstaande pic maar. Hahahahahaha!!!

:mrgreen:
 
avatar-body.png
:) btw, je kan me niet vinden op xbox live. mn xbox is tegenwoordig offline en ik heb sowieso geen gold abonnement

edit:
😉 :mrgreen:

avatar-body.pngavatar-body.png
 
hahaha kan wel raden wie die 2 zijn.
mijn xbox360 is nooit online geweest, dus de mijne vind je vast ook niet
 
Cageman":31fwhj35 said:
En voor wie het nog niet wist (oude truc, maar goed), je kunt je XBOX avatar simpel opvragen met de url
Code:
http://avatar.xboxlive.com/avatar/gamertaghere/avatar-body.png

Zo ziet UltraSven eruit op XBOX Live:

avatar-body.png

En dat is geen geintje. Check de eigenschappen van bovenstaande pic maar. Hahahahahaha!!!

:mrgreen:

Hahahaha! :mrgreen:
Super handig hoor, je ziet alleen maar die oren en je weet dat ik in de party zit 8)
 
Back
Top