R2-2D":2qmwfkio said:Ik denk dat je de prijs niet helemaal goed hebt..
R2-2D":2n0zksnh said:Ik denk dat je de prijs niet helemaal goed hebt..
R2-2D":3nc6f4ky said:Als je een beetje zoekt kan je deze voor een paar tientjes vinden.
Hmm.. ok.. ik heb er een jaar geleden (oid) een tijd naar gezocht, maar kon die toen toch niet vinden. Als je een linkje hebt, we houden ons aanbevolen.R2-2D":1kk7wc9j said:Als je een beetje zoekt kan je deze voor een paar tientjes vinden.
VHS":1x25rfic said:En NTSC is altijd een plus!