What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: SONY PLAYSTATION SCPH 1001 CONSOLE boxed US NTSC

Uzibart

Player One
Originele boekjes, Doos, Piepschuim, Plastic wrapping, Demo disc, Controller, Stroom en Video kabel aanwezig. Zie foto's voor meer details.

Vraagprijs : 150 euro

adoeqsJ.jpg

XtRAtJp.jpg

pnWyOyM.jpg

MCgPAzI.jpg

WhmG3Ho.jpg

CgmIVh4.jpg

MDAQVJt.jpg

Fzju7oA.jpg

CfmKeCQ.jpg

sXXistQ.jpg

bqCaf0O.jpg
 
Mwoh.. vergis je niet hoor. Dit is een SCPH-1001 (heb zelf een SCPH-1000). Vrij zeldzame vroege editie van de PS1, en veel gebruikt om high-end CD spelers van te maken.
 
R2-2D":2n0zksnh said:
Ik denk dat je de prijs niet helemaal goed hebt..

wat is er mis het lijkt mij goed dit is geen losse playstation maar eerdere model ik zie altijd deze prijzen kan je toe lichten ?
 
R2-2D":1kk7wc9j said:
Als je een beetje zoekt kan je deze voor een paar tientjes vinden.
Hmm.. ok.. ik heb er een jaar geleden (oid) een tijd naar gezocht, maar kon die toen toch niet vinden. Als je een linkje hebt, we houden ons aanbevolen.
 
Wanneer je op dit moment op ebay kijkt, zie je er een met doos voor 50 euro, helaas komen daar dan wel weer 50 euro verzendkosten bovenop.. Zonder doos zie je ze voor verschillende prijzen, maar voor een paar tientjes ben je wel klaar.
Vraag wat je er voor wilt hebben zou ik zeggen.
 
Een mooie doos en complete set is altijd wel wat waard. Tenslotte is het maar net wat een gek er voor geeft in deze retro verzamel madness 😉
Extra selling point, hij heeft een parallele IO poort; dus compatible met http://ps-io.com :mrgreen:
 
Back
Top