What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Forum nog aantrekkelijker maken

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Afgelopen zaterdag, tijdens de Blast meet bij Ronnie, zijn een aantal ideëen geopperd om het forum nóg aantrekkelijker te maken, zoals:

- shoutbox (op forum pagina, niemand kijkt naar de homepage)
- embedded youtube channel
- het mogelijk maken aan meerdere mensen tegelijkertijd een PM te sturen (ook eventueel cc)
- het ook boven aan een forumpagina mogelijk maken om te bladeren (kan nu alleen maar onderaan, is soms lastig).

Misschien hebben anderen nog meer voorstellen, dan zou er in één keer een verbeteringsslag gemaakt kunnen worden.

Bovendien moet er hoognodig een nieuw member van de maand komen, of members. Voorstel van mij: Pascal en Hasan, die hebben het wel verdiend na hun prachtige Aero actie. Zet ze maar eens in het zonnetje.
 
Goede punten en helemaal mee eens. :)

Maar bepaalde punten zijn als eens vaker aangegeven en helaas nog niks aan gedaan.
 
Voor een aantal functionaliteiten zullen we naar een nieuwe versie van phpBB moeten. Ik wil hier best bij helpen.
 
Had ik inderdaad ook wel gezien. Heb ooit wel een phpBB bord beheerd, maar een migratie van phpBB2 naar 3 met allerlei database acties gaat mij iets te ver :)
 
Cageman":2mb1y3pp said:
Speelt dit nog?

Hoop het wel ,maar denk het niet. Wat mij betreft mag de techniek achter dit forum wel een moderniseringsslag krijgen.
 
Als er mensen zijn die er de kennis over hebben hou ik me absoluut aanbevolen. Zoals jullie weten is de technische kant van dit forum niet mijn ding geweest en heb ik geen idee hoe dat allemaal werkt.
 
Cool. Heb je een idee wat de mogelijkheden een beetje zijn mbt functionaliteiten en/of vormgeving Cageman?
 
Ik kan vooral helpen met de overzetting naar een nieuwe versie van de forumsoftware. ArcadeOtaku draait momenteel phpBB 3, en geeft daarmee een aardig beeld van de veranderde functionaliteit (PMs naar meerdere mensen tegelijk, live preview van posts, feedback systeem, etc).

Qua design zou ik willen pleiten de huidige vormgeving aan te houden; ik kijk er zelf iig graag naar. Als iemand daar los op wil gaan, be my guest. Ik kan iig helpen met de techniek achter het template.
 
Willen we liever deze vormgeving met de zijbalken of de Arcadeotaku versie over de hele lengte?
 
Maakt mij niet zo uit, ik vind deze vormgeving prima en ik vind de otaku vormgeving ook prima. Dus ik zou zeggen, hou deze maar. Beter de moeite steken in het up to date houden van phpbb :)
 
Back
Top