A
Anonymous
Guest
Afgelopen zaterdag, tijdens de Blast meet bij Ronnie, zijn een aantal ideëen geopperd om het forum nóg aantrekkelijker te maken, zoals:
- shoutbox (op forum pagina, niemand kijkt naar de homepage)
- embedded youtube channel
- het mogelijk maken aan meerdere mensen tegelijkertijd een PM te sturen (ook eventueel cc)
- het ook boven aan een forumpagina mogelijk maken om te bladeren (kan nu alleen maar onderaan, is soms lastig).
Misschien hebben anderen nog meer voorstellen, dan zou er in één keer een verbeteringsslag gemaakt kunnen worden.
Bovendien moet er hoognodig een nieuw member van de maand komen, of members. Voorstel van mij: Pascal en Hasan, die hebben het wel verdiend na hun prachtige Aero actie. Zet ze maar eens in het zonnetje.
- shoutbox (op forum pagina, niemand kijkt naar de homepage)
- embedded youtube channel
- het mogelijk maken aan meerdere mensen tegelijkertijd een PM te sturen (ook eventueel cc)
- het ook boven aan een forumpagina mogelijk maken om te bladeren (kan nu alleen maar onderaan, is soms lastig).
Misschien hebben anderen nog meer voorstellen, dan zou er in één keer een verbeteringsslag gemaakt kunnen worden.
Bovendien moet er hoognodig een nieuw member van de maand komen, of members. Voorstel van mij: Pascal en Hasan, die hebben het wel verdiend na hun prachtige Aero actie. Zet ze maar eens in het zonnetje.