Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Hehe, ach deze zijn niet zo lelijk met deze stijl, ik vind ze wel passen.. Maar ik zie het vanzelf wel, het zal vast wel mooi worden aangezien jij in charge bent =P
Succes ermee
Oogt erg gezellig moet ik zeggen. Dit vindt ik veel beter dan de vorige layout die al gauw irritatie opwekte voor mij, maar hier kan ik zeker naar kijken.
Ik ben benieuwd hoe de echte lay-out er uit gaat zien.
De achtergrond is een Boedha in gehurkte houding (zal vast een naam hebben). Daar over heen zie je een Japanse tempel met bomen. Die doorzichtige rondjes achter de naam is een effect wat wel eens terug komt in Anime's.
Thanks Rano. Die tempel met boom zag ik, maar dacht dat dat lichte gedeelte gewoon landscape was. Dacht verder dat er een liggende vrouw ook nog in zat verwerkt. Enorm tof, naarmate je goed kijkt lijkt er wel steeds meer dingen bij te komen.
Als mensen nog ideetjes hebben voor een nieuwe layout van het forum, let us know!
Sterker nog, als je denkt het minstens net zo cool te kunnen maken, stuur dan je inzending in.