What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Forum lay out!

Mildoe

Puzzle Mastermind
Hallo mensen,

Roy heeft ons een cadeau geschonken door de nieuwe forum lay out online te zetten! Wat vinden jullie van deze tijdelijk design? Hopelijk blijven jullie nog langer hangen en posten we allemaal gezellig in deze community!
 
Ik wil wel even vermelden dat het een tijdelijke layout betreft. Er komt een custom-made skin voor jullie Nozomi gebruikers aan.
 
Wow :shock: wat een verbetering ten opzichte van eerst. Vind het een hele vooruitgang :D
 
Erg mooi Roy! En ik wil weleens zien hoe de definitieve versie eruit komt te zien! Erg chique, perfect Nozomi-style =D
Props! :)
 
Nice, maar zoals ik al tegen Ken zei, ik vind het lettertype te klein, het vorige las wat makkelijker.
 
DreamerNL":hi7alkb7 said:
Nice, maar zoals ik al tegen Ken zei, ik vind het lettertype te klein, het vorige las wat makkelijker.

Ik vind het juist precies goed, maar het kan aan je scherm liggen. Deze grootte op 23" leest idd niet zo lekker =P
Ik heb momenteel een 17" flatpanel TFT en vind het prima ^^
 
Ik vind het het er super slick uitzien.... de tekst grootte vind ik ook prima: Ziet er lekker chique uit.

Hulde voor Roy! :P
 
De template is niet door mij gemaakt :) Ene Mike Lothar heeft het thema 'NoseBleed' gemaakt. Ik heb in feite alleen wat in het CSS bestand en de foto boven het forum aangepast.
 
Het ziet er goed uit!

Ik heb alleen een puntje van kritiek: als ik een nieuw scherm wil openen naar een volgende link, dan wordt de huidige pagina ook opnieuw geladen naar die volgende link. Ik dacht, ik zeg het maar even. :)
 
Whitevillage":1rkb0xfb said:
Het ziet er goed uit!

Ik heb alleen een puntje van kritiek: als ik een nieuw scherm wil openen naar een volgende link, dan wordt de huidige pagina ook opnieuw geladen naar die volgende link. Ik dacht, ik zeg het maar even. :)

Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan de instellingen van je webbrowser, zelf heb ik er namelijk totaal geen last van...
Kijk even bij de Opties of alles wel goed staat ^^
 
Whitevillage":zod8y4vl said:
Het ziet er goed uit!

Ik heb alleen een puntje van kritiek: als ik een nieuw scherm wil openen naar een volgende link, dan wordt de huidige pagina ook opnieuw geladen naar die volgende link. Ik dacht, ik zeg het maar even. :)

Ik heb daar ook geen last van :S
 
Ik heb het alleen bij het openen van subforums en topics.

Ik zal niet weten waar het verder aan zal liggen maar ik heb het alleen met dit forum. Ik gebruik overgins nog IE. Kan ook nog een hoop verklaren.
 
Whitevillage":210j5miv said:
Ik heb het alleen bij het openen van subforums en topics.

Ik zal niet weten waar het verder aan zal liggen maar ik heb het alleen met dit forum. Ik gebruik overgins nog IE. Kan ook nog een hoop verklaren.

Nou snap ik je niet meer. Wanneer opent het forum dan een nieuw scherm? Of doe je dat handmatig dmv de SHIFT knop?
 
Ja, ik open het handmatig met shift: vandaar dat hij een nieuw venster opent zoals ik al eerder aangaf.
 
Whitevillage":2slxrjaz said:
Ja, ik open het handmatig met shift: vandaar dat hij een nieuw venster opent zoals ik al eerder aangaf.

Hmm, dat doe ik nu ook maar hij refreshed nog steeds niet hoor :? Vreemd..
 
Rano":2x1wi1hj said:
Whitevillage":2x1wi1hj said:
Ja, ik open het handmatig met shift: vandaar dat hij een nieuw venster opent zoals ik al eerder aangaf.

Hmm, dat doe ik nu ook maar hij refreshed nog steeds niet hoor :? Vreemd..

Ik ook niet. Ik raad je als browser Opera aan, en anders Firefox. Ik gebruik zelf Opera(van IE naar FF naar Opera) en het bevalt me prima! :)
Werken ook beiden imo vele malen beter dan IE, maar dat is ook eigen smaak, het kan zijn dat je IE heerlijk vind werken :)
 
Je kan nu aan de hand van rode balkjes zien hoe actief iemand op het forum is. Dit balkje loopt vol aan de hand van hoeveel berichten je hebt geplaatst (moest denken aan het HP balkje bij RPG's :P):

0 posts:
rank_0.gif

10 posts:
rank_1.gif

25 posts:
rank_2.gif

50 posts:
rank_3.gif

100 posts:
rank_4.gif

250 posts:
rank_5.gif

500 posts:
rank_6.gif

1000 posts:
rank_7.gif

2500 posts:
rank_8.gif

5000 posts:
rank_9.gif

10000 posts:
rank_10.gif
 
Nice one ^^
Wat ik van de nieuwe buttons wete ik niet, maar ik wen er wel aan ^^
En we zien wel hoe het eruit ziet als alles af is, zo te zien update je steeds :)
 
Gungrave":295b7cja said:
Nice one ^^
Wat ik van de nieuwe buttons wete ik niet, maar ik wen er wel aan ^^
En we zien wel hoe het eruit ziet als alles af is, zo te zien update je steeds :)

Die knopjes zijn een beetje een testje hoor.. Tis best lelijk :P
 
Rano":2x9m4s4f said:
Gungrave":2x9m4s4f said:
Nice one ^^
Wat ik van de nieuwe buttons wete ik niet, maar ik wen er wel aan ^^
En we zien wel hoe het eruit ziet als alles af is, zo te zien update je steeds :)

Die knopjes zijn een beetje een testje hoor.. Tis best lelijk :P

Ok, dan mag ik zeggen dat ik de oude vele malen mooier vond? =P
Maar het ziet er een stuk gezelliger uit zo, goede kleuren ook imo :)
SubSilver ziet er echt té onprofessioneel en lousy uit =P
 
Back
Top