Lihinian":2c1flji6 said:Ik kom weer even klagen of zelfs een beetje zeiken:
-1 Voor Jinxz
Reeds alweer 7 weken niks gehoord over mijn bestelling van Jinxz.
Is dit de tijd om pissig te worden, of is dit gewoon de acceptabele norm hier?
Lihinian":1dj6x902 said:Ik bedoelde meer als in, hij heeft hier toch een gouden reputatie, waar ik wel blind in kon vertrouwen dacht ik. Dus ja, die reputatie, daar schop ik dus ff tegen aan.
Meerdere berichten zijn al verstuurd, inc naar zijn shadaloo website enquiry form.
En dan heb ik het ook over weken geleden, en onlangs een week terug.
Zijn directe email heb ik niet, wellicht dat iemand die ff kan PMen.
In ieder geval thanks voor jullie hulp.
Tot zover mijn feedback...
retrocab":3a3fe5sd said:vandaag gesprok3en
kijkt vanavond ff
gr robert
Cageman":hdz57rnf said:PM gestuurd. Het is natuurlijk niet helemaal fair om te roepen dat je een 'halve race cab' hebt; er heeft nog nooit een F355 in gezeten. Ik heb de machine naar kerkrade gebracht en daar keurig opgebouwd en werkend opgeleverd. Zoals hij is beschreven in het verkooptopic. Toch? Maar ja, Sega heeft 10 verschillende setups voor FFB bedacht. Dan kun je inderdaad wel een JVS platform draaien, maar niet altijd met FFB.
Als je nu nog bedrading mist om FFB aan de praat te krijgen: dat komt natuurlijk wel in orde. Zie mijn gestuurde PM.