What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Ik kom weer even klagen of zelfs een beetje zeiken:
-1 Voor Jinxz

Reeds alweer 7 weken niks gehoord over mijn bestelling van Jinxz.
Is dit de tijd om pissig te worden, of is dit gewoon de acceptabele norm hier?
 
Lihinian":2c1flji6 said:
Ik kom weer even klagen of zelfs een beetje zeiken:
-1 Voor Jinxz

Reeds alweer 7 weken niks gehoord over mijn bestelling van Jinxz.
Is dit de tijd om pissig te worden, of is dit gewoon de acceptabele norm hier?

"Gewoon de acceptabele norm hier" klinkt een beetje als nagels op een schoolbord. Maar goed, het zal wel te maken hebben met het feit dat je hier nog niet zo lang rondloopt. Bijna iedereen kent Jinxz en vaak ook nog persoonlijk en weet dat hij gewoon goede handel doet. Kan me niet voorstellen dat hij al zeven weken niets van zich laat horen. Probeer nog eens een mail of een PM hier en als het dan na een paar dagen nog steeds stil is even laten weten.
 
Ik bedoelde meer als in, hij heeft hier toch een gouden reputatie, waar ik wel blind in kon vertrouwen dacht ik. Dus ja, die reputatie, daar schop ik dus ff tegen aan.

Meerdere berichten zijn al verstuurd, inc naar zijn shadaloo website enquiry form.
En dan heb ik het ook over weken geleden, en onlangs een week terug.
Zijn directe email heb ik niet, wellicht dat iemand die ff kan PMen.
In ieder geval thanks voor jullie hulp.

Tot zover mijn feedback...
 
Lihinian":1dj6x902 said:
Ik bedoelde meer als in, hij heeft hier toch een gouden reputatie, waar ik wel blind in kon vertrouwen dacht ik. Dus ja, die reputatie, daar schop ik dus ff tegen aan.

Meerdere berichten zijn al verstuurd, inc naar zijn shadaloo website enquiry form.
En dan heb ik het ook over weken geleden, en onlangs een week terug.
Zijn directe email heb ik niet, wellicht dat iemand die ff kan PMen.
In ieder geval thanks voor jullie hulp.

Tot zover mijn feedback...

Jinxz is een top gozer, maar kan af en toe wat afwezig zijn in de communicatie 😉
Hij is misschien iets te druk.
Vraag anders even zijn telefoonnummer, dan kan je hem daarna bellen/appen.

En nee, als je zakelijk met elkaar bezig bent is het niet de norm wat mij betreft.
 
retrocab":3a3fe5sd said:
vandaag gesprok3en

kijkt vanavond ff
gr robert

Update:
Inmiddels heb ik van Chris bericht gehad dat hij de sticks donderdag op de post doet. :)
Ben zeer benieuwd naar het resultaat.
 
-1 voor Cageman : Ik zit hier met een halve race cab die bekabeling mist om in F355 de FFB aan de praat te krijgen en ik krijg gewoon geen antwoord. Verry annoyed.
 
PM gestuurd. Het is natuurlijk niet helemaal fair om te roepen dat je een 'halve race cab' hebt; er heeft nog nooit een F355 in gezeten. Ik heb de machine naar kerkrade gebracht en daar keurig opgebouwd en werkend opgeleverd. Zoals hij is beschreven in het verkooptopic. Toch? Maar ja, Sega heeft 10 verschillende setups voor FFB bedacht. Dan kun je inderdaad wel een JVS platform draaien, maar niet altijd met FFB.

Als je nu nog bedrading mist om FFB aan de praat te krijgen: dat komt natuurlijk wel in orde. Zie mijn gestuurde PM.
 
Cageman":hdz57rnf said:
PM gestuurd. Het is natuurlijk niet helemaal fair om te roepen dat je een 'halve race cab' hebt; er heeft nog nooit een F355 in gezeten. Ik heb de machine naar kerkrade gebracht en daar keurig opgebouwd en werkend opgeleverd. Zoals hij is beschreven in het verkooptopic. Toch? Maar ja, Sega heeft 10 verschillende setups voor FFB bedacht. Dan kun je inderdaad wel een JVS platform draaien, maar niet altijd met FFB.

Als je nu nog bedrading mist om FFB aan de praat te krijgen: dat komt natuurlijk wel in orde. Zie mijn gestuurde PM.

Dank je voor je PM Arjan !
Je hebt de cab inderdaad helemaal hierheen gebracht en werkend opgeleverd en daar ben ik je ook zeer dankbaar voor ! Daar heb ik je ook een +1 voor gegeven een tijdje terug.
En ja, met 'halve race cab' doel ik enkel op de bekabeling, voor de rest is de cab zeker wel compleet.
Dus ja met niet helemaal fair heb je wel een punt in dat opzicht.
Maar het is ook niet helemaal fair dat je niet 5 minuten de tijd kon nemen om even een PM te beantwoorden om op die bekabeling in te gaan.
Dus laten we dat tegen elkaar wegstrepen en dit verder gewoon privé afhandelen ;)
 
Back
Top